M mantarick Komt weleens kijken 10 jun 2008 #1 na een Manta B1 heb ik nu ook een Ascona B(1) het is een 1.9 op gas! maar de 1.9 is op dus daar komt een 2.4 in de plaatsking: foto's komen nog, moet ff uitvogele hoe da werkt... gr Rick
na een Manta B1 heb ik nu ook een Ascona B(1) het is een 1.9 op gas! maar de 1.9 is op dus daar komt een 2.4 in de plaatsking: foto's komen nog, moet ff uitvogele hoe da werkt... gr Rick
B bipsus Komt weleens kijken 15 jun 2008 #4 :thumbup 2 2 deurse ascona's in de restauratie. 1tje al iets langer dan de ander.:angel
2 2000 Hoort bij de inboedel 15 jun 2008 #5 tjonge jonge, iedereen koopt maar ascona's, en wat heb ik, een golf
M mantarick Komt weleens kijken 15 jun 2008 #6 origineel gepost door corres kom op met die pics haha een groene toevallig? manta is ouderwets geel ascona is mooi oranje en allebei met chrome bumpers! en de :kewlpics komen dr aan! groete!
origineel gepost door corres kom op met die pics haha een groene toevallig? manta is ouderwets geel ascona is mooi oranje en allebei met chrome bumpers! en de :kewlpics komen dr aan! groete!
M mantarick Komt weleens kijken 15 jun 2008 #7 origineel gepost door bipsus :thumbup 2 2 deurse ascona's in de restauratie. 1tje al iets langer dan de ander.:angel ja mar je jouwe wordt ok mooier hoop ik vur jouw!
origineel gepost door bipsus :thumbup 2 2 deurse ascona's in de restauratie. 1tje al iets langer dan de ander.:angel ja mar je jouwe wordt ok mooier hoop ik vur jouw!
M mantarick Komt weleens kijken 2 jul 2008 #14 zo t heeft ff gduurt mar tog ist glukt, alleen ze zijn nog groot (reduce to aanpasse zeker bij fotoemmer):angel
zo t heeft ff gduurt mar tog ist glukt, alleen ze zijn nog groot (reduce to aanpasse zeker bij fotoemmer):angel
M mantarick Komt weleens kijken 2 jul 2008 #15 origineel gepost door Makko welk kleurnummer heeft deze? da zalk ff tsjekke
M mantarick Komt weleens kijken 2 jul 2008 #16 kleur nr.: 509 , maar hij is een keer overgespote maar ik denk wel in dezelfde kleur king:
M Makko Loopt hier de deur plat 2 jul 2008 #17 Zelfde kleur als mijn Ascona. :thumbup oh en klik rechts in je bericht op EDIT, dan onder ergens verwijder bericht.
Zelfde kleur als mijn Ascona. :thumbup oh en klik rechts in je bericht op EDIT, dan onder ergens verwijder bericht.
M mantarick Komt weleens kijken 4 jul 2008 #19 origineel gepost door bascona1 Heb je hem in Valkenswaard gekocht :hmmz nee daar heb k hem niet gkocht maar ik gloof dattie daar wel vandaan komt, ik heb hm gekocht in Boxtel marre is dr iets over bekend? ik hoor het graag
origineel gepost door bascona1 Heb je hem in Valkenswaard gekocht :hmmz nee daar heb k hem niet gkocht maar ik gloof dattie daar wel vandaan komt, ik heb hm gekocht in Boxtel marre is dr iets over bekend? ik hoor het graag
B bascona1 Lid 8 jul 2008 #20 Weet alleen dat ie in Valkenswaard rond gereden heeft en dat ie niet door de APK kwam en daarom verkocht moest worden. Ik ben er zelf ook nog even bij gaan kijken.
Weet alleen dat ie in Valkenswaard rond gereden heeft en dat ie niet door de APK kwam en daarom verkocht moest worden. Ik ben er zelf ook nog even bij gaan kijken.