D Dolmans Post best veel 26 apr 2014 #581 1.8 S Bij mijn voorbumper is overigens het kapje voor het sleepoog een andere kleur. Jij hebt niet toevallig kapje in mijn kleur liggen van je oude bumper?
1.8 S Bij mijn voorbumper is overigens het kapje voor het sleepoog een andere kleur. Jij hebt niet toevallig kapje in mijn kleur liggen van je oude bumper?
N Nybra Post best veel 26 apr 2014 #582 Die heb ik toevallig nog liggen. Sloopbumper had er geen meer bij.
N Nybra Post best veel 26 apr 2014 #583 Die heb ik toevallig nog liggen. Sloopbumper had er geen meer bij.
wim-v6 Forumbewoner 28 apr 2014 #594 Is toch een Pierburg 2EE (Ecotronic)??? Dan zit de Carburateur volgens mij van bovenaan vast als ik het goed heb. Willem
Is toch een Pierburg 2EE (Ecotronic)??? Dan zit de Carburateur volgens mij van bovenaan vast als ik het goed heb. Willem
N Nybra Post best veel 28 apr 2014 #595 Dat is m inderdaad. Maarr hoe kom ik dan bij die voet? Ervaring? Groet
wim-v6 Forumbewoner 28 apr 2014 #596 Is toch een Pierburg 2EE (Ecotronic)??? Dan zit de Carburateur volgens mij van bovenaan vast als ik het goed heb. Willem
Is toch een Pierburg 2EE (Ecotronic)??? Dan zit de Carburateur volgens mij van bovenaan vast als ik het goed heb. Willem
wim-v6 Forumbewoner 2 mei 2014 #597 Waar de 3 gaten zitten dat zijn de bevestiigngs moertjes van de Carburateur, 3x doppie 10, dan kan je de Carb van de voet tillen. Wel apart dat ik een hard kunstoff voet eronder heb dan. Willem
Waar de 3 gaten zitten dat zijn de bevestiigngs moertjes van de Carburateur, 3x doppie 10, dan kan je de Carb van de voet tillen. Wel apart dat ik een hard kunstoff voet eronder heb dan. Willem
N Nybra Post best veel 28 apr 2014 #598 Dat is m inderdaad. Maarr hoe kom ik dan bij die voet? Ervaring? Groet
O opelpower89 Loopt hier de deur plat 2 mei 2014 #599 ik had bij mijn e18nv kadett ook een rubbere voet
wim-v6 Forumbewoner 2 mei 2014 #600 Waar de 3 gaten zitten dat zijn de bevestiigngs moertjes van de Carburateur, 3x doppie 10, dan kan je de Carb van de voet tillen. Wel apart dat ik een hard kunstoff voet eronder heb dan. Willem
Waar de 3 gaten zitten dat zijn de bevestiigngs moertjes van de Carburateur, 3x doppie 10, dan kan je de Carb van de voet tillen. Wel apart dat ik een hard kunstoff voet eronder heb dan. Willem