Ascona C meeting/bijeenkomst 15 juni 2014 (adreswijziging)

• Topic starter Topic starter HT
  • Startdatum Startdatum
Nog 1,5 week en dan is het zover!

Ik kom sowieso,is het weer niet alles,dan kom ik met de blauwe automaat Berlina,die is weer back on the road.

Wil het niet missen,een echt Ascona C evenement,een meeting voor de minst geliefde oude Opel

ja nog anderhalve week :P hoop dat er toch zo een 10-15 autos komen

zaterdag van te voren flink poetsen :P

neem zelf miss nog wat spul voor de verkoop mee ,

heeft iemand zo een rubber stopje voor in de lekbakjes achter ?? mis hem namelijk rechts en me kofferbak word zo nat tijdens regen

Ik ben op zoek naar ene achterbankrugleuning voor een J of Luxus uitvoering die aan de bovenzijde NIET verbleekt is. Donkergrijs en van een 4 deurs (of een 2 deurs)

dit stofje! :thumbup

Grotefoto-CCKAYKI6.jpg

Als het weer mee zit kom ik met de cabrio.

(zo vanaf de stalling naar de kade) :agent

@opelpower89 wrote:heeft iemand zo een rubber stopje voor in de lekbakjes achter ?? mis hem namelijk rechts en me kofferbak word zo nat tijdens regen

Heb ik hier klaar liggen voor je. ;)

Gisteravond nog 200km gereden met de asco-c3.

Toch echt de comfortabelste auto die ik heb.

Heerlijk gewoon

Door WIM-V6, vanaf de teledinges

let daarom niet te veel op SPELFOUTEN.

@H&T wrote:Als het weer mee zit kom ik met de cabrio.

(zo vanaf de stalling naar de kade) :agent

@opelpower89 wrote:heeft iemand zo een rubber stopje voor in de lekbakjes achter ?? mis hem namelijk rechts en me kofferbak word zo nat tijdens regen

Heb ik hier klaar liggen voor je. ;)

danku ! ben me al op zondag t verheugen :P

neem voor de verkoop (mocht er belangstelling voor zijn )een nieuw jamex verlagingsetje mee 60/40 en een gabel grille en een nieuwe en zeer zeldzame achterraam jalousie voor de cc ,en wat dash spul

Er is een adreswijziging voor de bijeenkomst. (zie eerste post)

Het is 3 km van het geplande adres vandaan maar er zijn wel cafés en restaurants bij de parkeerplaats.(wc enzo) ;)

De weergoden zijn ons goed gezind. :wors

Ik wou net de cabrio van stal halen voor de meeting morgen.

En wat denk je,jip hij starte meteen.(na 8 maanden)

En ik heb weer pech, de benzienepomp lekt behoorlijk.

Heeft er nog iemand van jullie (die morgen naar de meeting komen) een nieuwe/goeie pomp liggen en wil die mijn verkopen.

Het gaat om deze pomp:

http://www.copeparts.nl/en/images/1346.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Als iemand die morgen kan meenemen dan kan ik die morgen er snel op zetten (ben dan even een half uur weg) en kan dan nog op de meeting zijn met de cabrio.

laat even iets weten als je mijn er mee kunt helpen.

gr

Sil

@Dolmans wrote:Auto is gepoetst, ben er klaar voor en heb er zin in. :D

Zie er weer goed uit. :thumb

@opelpower89 wrote:helaas kan ik je niet helpen sil .....

Dan maar zonder cabrio. :(

Misschien een idee om zo rond 14:00 uur een stukje te gaan rijden?

Net thuis van een lange (maar leuke dag).

Eerst het vaderdagritueel met een mooi zelfgeknutseld kadootje van mn kleine meid,daarna een heerlijke rit met de Ascona naar het pittoreske Plasmolen (wat blijkbaar zo'n gehucht is dat niet eens op de ouderwetse wegenkaart staat). En daarna lekker Ascona's kijken en ouwehoeren over onze gezamelijke afwijking. Bekende (en onbekende) auto's en mensen gezien en gesproken.

Locatie was prima,weer was puik,mensen waren top en 14!!!! C Ascona's! Waar maak je dat nog mee.

H&T,complimenten,prima geregeld en snel weer!! (en daar hoeft van mij geen jaar tussen te zitten)

Terug
Naar boven