Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Tja en helaas is er binnen de Duitse Opel Collection ook nog geen Ascona C te verwachten, maar daar zijn nog 11 plekjes vrij dus wie weet dat in 2013, maar dan zal de NEO er toch wel zijn hoop ik.
Helaasnog steeds niks ook in de Duitse tijdschriften serie niet die inmiddels tot 70 modellen is uitgebreid, daar staan wel twee Ascona's in maar geen C :-(
hoop alleen wel dat dit model echt een impressie is en niet het uiteindelijke model.
Klopt namelijk een heleboel niet aan!
-de velgen kloppen niet.
-het zou een 87er wezen,dus een C3:
-Voorspoiler onder de bumper is C3
-achterlichten zijn C3
-Grille is C2 (de ruitjesgrille)
-interieur is als ik naar de deurkaarten kijk C1 luxus voor 1984
-kleur is ook niet van 87
verhoudingen zijn wel goed getroffen,zal m ook zeker wel aanschaffen maar hoop dat dit een teaser is en dat ze hun huiswerk dus wel goed hebben gedaan!
Ja weet ik maar vindt dat wel vreemd heb meestal binnen 24 uur antwoordt van ze soms binnen een paar minuten zoals met de foto's van de proto Manta GSi
qua manta heb ik al wel de New Kids Manta in de vitrine staan van Neo.
Inclusief de Ronal Turbo's,is een mooi model.
En tsja,als ik dan iets te zeiken zou hebben,de grille van het model is B2 (4 sleuven) in plaats van het origineel 2 sleuven (B1)
Wel leuk voor Dr_Antrax dat zn manta inclusief het juiste kenteken in model is verschijnen.
Loop nog steeds met het idee om mn daily Ascona C in die groene kleur te laten spuiten met dan ook de Ronal Turbo's erop,als een soort van ouwe lullen gezins New Kids wagen (probeer me nog steeds voor te stellen hoe dat er uit komt te zien)