Na een tijdje radiostilte zeker niet stilgezeten,kwam er alleen niet van om veel het net te doen.
Ondertussen behoorlijk opgeschoten.
de koets is ook aan de binnenzijde in de epoxy gezet
Na droging konden alle maar dan ook alle naden met nadenkit gedaan worden,er zijn 21!!!! kokers kit ingegaan.
ondertussen ben ik lekker met wat spulletjes aan de gang geweest thuis bij moeders,paar voorpootjes,draagarmpjes en een benzinetankje lekker in de metaalverf gezet
dan blijkt dus 2 daagjes later dat ze lekker bezig waren geweest en de gehele binnenzijde al in de grondverf en daarna in de rode 2k lak gezet waren,dus geen vrachtwagenlak,deze blijkt alleen op de bodemplaat te zitten,foto's daarvan volgen nog
het begint dus op te schieten dus maar even een motortakeltje geleend en met het oude vettige motortje aan de gang gegaan.
Had nog maar 120.000 gelopen dus op was ie nog niet,wel wist ik nog dat ie olie verbruikte dus wel klepsealtjes vervangen en klepjes ingeslepen,was toch los.
Uiteraard de kop laten vlakken,nieuwe keerringen voor nok en krukas,waterpomp en dis snaar spreekt voor zich,jammer was wel dat ook de koppeling op was,nou ja,ook maar doen dan.
En uiteraard een complete kopset met alle pakkingen. Alles mooi schoonmaken en onderblokje spuiten.Ik had het iets mooier gehoopt maar vooruit,hij is wat te mat/
en na een avondje samen sleutelen met mn maatje was dit het resultaat
en ineens was sinterklaas daar met een paar blikken verf en konden ze weer verder
dan worden morgen de kleppen en deuren gespoten en kan ik zaterdag beginnen met opbouwen.
Alleen nog de holle ruimtes volspuiten met wax
nog zat werk desalniettemin maar t schiet op.
Hij is wel SUPER mooi gespoten,zo mooi was ie nieuw niet eens
Meer updates nu wel spoedig