Ascona C 2.0 - 16v (Bluetiger)

er zijn genoeg mensen die kennis hebben... vraag het even in een appart topic anders... 16 v loopt niet snel.. zullen ze vast advies geven.

e5933283fa60d6d9305f94b59417c5c2.jpg
02bd85af75888edb029adf529eab70ff.jpg
d863719d272bb8e25e7849844cffcb9a.jpg
e7e18738fa358a860693ab581dc1cf1d.jpg

Sent from my iPad using Tapatalk

@asconahobbyist wrote:das mooi man! Zoals je ziet is dus alleen de carroserie nog over van de oorspronkelijke auto,techniek en binnenzijde zijn veranderd,

Interieur is mijn schuld :P Die is destijds in m'n Ascona 1.6D beland... Alleen die ascona is dankzij de vriendjes in denhaag weer verkocht. Dus weinig van kunnen genieten. Dito met de fabriekscentrale vergrendeling allemaal 1:1 overgezet...

Hier was de auto oorspronkelijk in bezit van de eigenaar na asconahobbyist:

full.jpg

full.jpg

full.jpg

full.jpg

De oorspronkelijke E18NV, die als een beer trok:

full.jpg

full.jpg

Destijds in deze staat overgenomen voor 200,- voor de onderdelen:

full.jpg

Hij is toen op een steengeklapt/bord annex paal. Volgens mij ook nog wel een foto van liggen ergens, eigenaar wou 'm destijds kwijt... Dus overgenomen voor weinig voor m'n ascona te voorzien van een fijner interieur :)

Hey, die is ook nog van mij geweest :) Ik kocht 'm van Aapje, toen hij wat spulletjes over had kunnen zetten had hij ook een auto teveel namelijk :P Leuk om 'm weer es terug te zien, bij mij was het ook nog de 18S motor.

Het is dat ik 3 auto's voor mijzelf een beetje te veel vond en het nog minstens een jaar zou duren voor-ie belastingvrij zou worden, anders had ik 'm niet eens weggedaan, was een leuk karretje :)

575002_268672353248094_377407635_n.jpg

Een foto'tje uit "mijjn" tijd :) Incl. een vinger blijkbaar :P

Ik heb hem toen verkocht aan een man met een schuur vol Ascona's, voor zover ik mij herinner had-ie elke Ascona-vorm wel staan :P Net bij Enschede over de grens was dat, heb de auto bij hem bezorgd toen.

Mooi om te zien dat sommige auto's zonder enige reden naar de schroothoop gaan en sommige zoals deze al eigendom is geweest van het halve Ascona-minnend gedeelte van het Opel-forum! ;)

En er ook nog eens beter aan toe is als voorheen! :thumb

hahaha,ik was eigenaar nummer 2,na mij is er niet echt zuinig meer mee omgesprongen,gelukkig maakt Danny er nu weer wat moois van!!!!

Gevalletje van,toch nog goed terecht gekomen!!!

Hahaha geweldig dat ik nu alle eigenaren al eens voorbij heb zien komen.

Mocht iemand nog foto's van de schade's hebben dan zie ik die ook nog graag voorbij komen.

Eigenaar 09: Danny Pendjol (Bluetiger)

Eigenaar 08: Peter ? (Redcalibra)

Eigenaar 07: René Lowik

Eigenaar 0?: Patrik

Eigenaar 0?: (Destruction)

Eigenaar 0?: (aapje)

Eigenaar 02: (asconahobbyist)

Kan iemand dit lijstje aanvullen?

degene die hem van mij kocht is hier ook geregistreerd,nickname is kapitein iglo!! Was een maatje van aapje!

Das dus de 3e eigenaar.

@Bluetiger wrote:Eigenaar 09: Danny Pendjol (Bluetiger)

Eigenaar 0?: Patrik

Eigenaar 0?: (Destruction)

Eigenaar 0?: (aapje)

Kan iemand dit lijstje aanvullen?

De naam René Lowik komt me erg bekend voor, volgens mij is dat de persoon waaraan ik de auto verkocht heb. En ik kocht hem van Aapje. De naam Patrik zegt me niks, dus ik denk dat die na René dan de eigenaar was?

Ik denk dan ongeveer zo:

Eigenaar 09: Danny Pendjol (Bluetiger)

Eigenaar 06: Destruction

Eigenaar 05: Aapje

Eigenaar 04: JamesB009 (Had een rode Kadett-E. Gestolen, teruggevonden en weer gestolen).

Eigenaar 03: Kaptein Iglo

Eigenaar 01: ??

Volgens mij is deze Ascona best wel een Opel-Forum sletje geweest :D

Oh en de gegevens zullen niet kloppen met de RDW gegevens gok ik, want toen hij van Aapje was stond-ie al op mijn naam :P Ik had hem trouwens al eens op marktplaats zien staan, toen zat die 2liter er al in. Is er ook bekend wanneer en door wie die motorswap gedaan is? Bij mij was hij nog een E18NV en ik had bij René de indruk dat hij alles weer uitvoering-spec wilde gaan maken, dus ik verwacht niet echt dat hij die swap uitgevoerd heeft eigenlijk :)

@asconahobbyist wrote:degene die hem van mij kocht is hier ook geregistreerd,nickname is kapitein iglo!! Was een maatje van aapje!

Das dus de 3e eigenaar.

"Maatje"... Naja laten we zeggen ik ken 'm :P

Terug
Naar boven