1 16v kadett c Loopt hier de deur plat 1 aug 2012 #302 wat lijkt die inlaat slang klijn van de inlaat naar intercooler of lijkt dat zo ik wil ook graag sevenum hallen hoop dat die op tijd klaar is ziet er goed uit zo :thumb
wat lijkt die inlaat slang klijn van de inlaat naar intercooler of lijkt dat zo ik wil ook graag sevenum hallen hoop dat die op tijd klaar is ziet er goed uit zo :thumb
R remo 07 Komt hier geregeld 1 aug 2012 #303 Tophat gaat nog een nieuwe custom made op(waarschijnlijk andre botter) Wil ook mn nieuwe downpipe door andere laten maken. Binnendiameter is ongv gelijk aan standaard. Heb al een andere intercooler erop zitten,maar(nog) niet aangesloten.(BMW 330 D) Dat is dezelfde als van Rik Ophuis(Afgekeken van hem) :thumb
Tophat gaat nog een nieuwe custom made op(waarschijnlijk andre botter) Wil ook mn nieuwe downpipe door andere laten maken. Binnendiameter is ongv gelijk aan standaard. Heb al een andere intercooler erop zitten,maar(nog) niet aangesloten.(BMW 330 D) Dat is dezelfde als van Rik Ophuis(Afgekeken van hem) :thumb
R remo 07 Komt hier geregeld 12 aug 2012 #304 Morgen zij schermen van de ascona schuren en in de primer zetten. Daarna verder met de rolkooi,Zelf stralen!!! kijken hoever we komen morgen.....Oh ja heb vakantie vandaar de vrije tijd :thumb
Morgen zij schermen van de ascona schuren en in de primer zetten. Daarna verder met de rolkooi,Zelf stralen!!! kijken hoever we komen morgen.....Oh ja heb vakantie vandaar de vrije tijd :thumb
M McLambo Hoort bij de inboedel 14 aug 2012 #306 Kijk dat knapt lekker op. Wat een smerig kutwerk he? Dat oude was weghalen, LOL. Ik heb het bij mijn Ascona ook gedaan. Op een gegeven moment plakt ALLES aan je vast
Kijk dat knapt lekker op. Wat een smerig kutwerk he? Dat oude was weghalen, LOL. Ik heb het bij mijn Ascona ook gedaan. Op een gegeven moment plakt ALLES aan je vast
R remo 07 Komt hier geregeld 14 aug 2012 #307 Idd Lammert,Wat een baggerwerk!!! uke maar het heeft wel nut. Motorruim is erg goed opgeknapt,hoop dat ik m af heb voor sevenum. :hmmz Rolkooi wil ik er ook nog in hebben voor 7num. Maar is wel VEEL meer werk als verwacht(maar dat weten we vooraf al) :thumb
Idd Lammert,Wat een baggerwerk!!! uke maar het heeft wel nut. Motorruim is erg goed opgeknapt,hoop dat ik m af heb voor sevenum. :hmmz Rolkooi wil ik er ook nog in hebben voor 7num. Maar is wel VEEL meer werk als verwacht(maar dat weten we vooraf al) :thumb
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 15 aug 2012 #308 Da`s best gaan rene :thumb waarmee haal je die was nou weg dan?
R remo 07 Komt hier geregeld 15 aug 2012 #309 Heb ik gedaan met wasbenzine,Heb net mn rolbeugel gestraald! Best een hele klus,straks in de grondverf en daarna in de kleur........ Druk,druk,druk......
Heb ik gedaan met wasbenzine,Heb net mn rolbeugel gestraald! Best een hele klus,straks in de grondverf en daarna in de kleur........ Druk,druk,druk......
R remo 07 Komt hier geregeld 30 aug 2012 #310 Vanmorgen bij het RDW Amsterdam geweest :thumb Resultaat.............:Een ASCONA B C20LET op kenteken!!!!!!!!! :jerry :jerry :jerry Ben super blij,keurmeester gaf me zelf nog een pluim voor al het nette werk!! :thumb Nu lekker verder met de Ascona!!
Vanmorgen bij het RDW Amsterdam geweest :thumb Resultaat.............:Een ASCONA B C20LET op kenteken!!!!!!!!! :jerry :jerry :jerry Ben super blij,keurmeester gaf me zelf nog een pluim voor al het nette werk!! :thumb Nu lekker verder met de Ascona!!
R remo 07 Komt hier geregeld 16 aug 2012 #311 Ascona is redelijk klaar voor sevenum dit weekend. Morgen nog ff de rolbeugel erin zetten,Is wel mislukt betreft spuiten maarja..... Hoop velen van jullie te spreken op SEVENUM!!!!!!! :thumb :thumb :thumb :thumb Groeten Rene
Ascona is redelijk klaar voor sevenum dit weekend. Morgen nog ff de rolbeugel erin zetten,Is wel mislukt betreft spuiten maarja..... Hoop velen van jullie te spreken op SEVENUM!!!!!!! :thumb :thumb :thumb :thumb Groeten Rene
S SanguiniusNL Komt hier geregeld 16 aug 2012 #312 Ik kom je karretje zaterdag wel even bewonderen, ben benieuwd! :thumb
R remo 07 Komt hier geregeld 16 aug 2012 #313 Bier staat koud!!!of tegen die tijd lauw..... :thumb Nog een uurtje of 2 en dan vertrekken naar sevenum! :thumb
Bier staat koud!!!of tegen die tijd lauw..... :thumb Nog een uurtje of 2 en dan vertrekken naar sevenum! :thumb
R remo 07 Komt hier geregeld 27 aug 2012 #314 Sevenum was TOP!al mijn spullen verkocht en nog wat ruilhandel gedaan! gisteravond naar Steenbergen en Lepelstraat gereden voor mn nieuwe 400 voorbumper. In Lepelstraat naar Raymond geweest van de site www.manta400.nl Dat was ERG gezellig :thumb ga er zeker nog eens heen maar dan MET ascona. Bedankt Raymond!!!
Sevenum was TOP!al mijn spullen verkocht en nog wat ruilhandel gedaan! gisteravond naar Steenbergen en Lepelstraat gereden voor mn nieuwe 400 voorbumper. In Lepelstraat naar Raymond geweest van de site www.manta400.nl Dat was ERG gezellig :thumb ga er zeker nog eens heen maar dan MET ascona. Bedankt Raymond!!!
M marcelcoupe Komt weleens kijken 28 aug 2012 #315 dan wil ik wel mee kan zondag niet naar rally sprint adam andere dingen ingeplant foutje
V voederbiet Loopt hier de deur plat 30 aug 2012 #316 gefeliciteerd man! stelt dat nou nog veel voor omkeuren? ik heb namelijk een XE in me manta maar nog niet op kenteken
gefeliciteerd man! stelt dat nou nog veel voor omkeuren? ik heb namelijk een XE in me manta maar nog niet op kenteken
R remo 07 Komt hier geregeld 30 aug 2012 #317 Alles netjes monteren,geen lekkages,geen los hangende delen/kabels. En HEEL belangrijk was bij mij de AANKOOP BON!!!! Heb in totaal 15min binnen gestaan,daarna buiten opnieuw gewogen,betalen(53euro)en klaar!!
Alles netjes monteren,geen lekkages,geen los hangende delen/kabels. En HEEL belangrijk was bij mij de AANKOOP BON!!!! Heb in totaal 15min binnen gestaan,daarna buiten opnieuw gewogen,betalen(53euro)en klaar!!
R RacesconaB204 Loopt hier de deur plat 30 aug 2012 #318 Gefeliciteerd!!! :hmmz Heel inspirerend! Maareh, wat voor aankoopbon heb je het over dan?
R remo 07 Komt hier geregeld 30 aug 2012 #319 @rik Je hebt een PM. Voor de rest van de jongens:gewoon een aankoopbon van je motorblok! :thumb
R remo 07 Komt hier geregeld 30 dec 2012 #320 ZOOO!!daar was ik weer. Heeft iemand ervaring met het bedrijf Hamhuis performance uit Hardenberg?? Ben opzoek naar een Snap-off / quick release naaf voor mijn ascona!! Ze hebben deze te koop van SPARCO voor een nette prijs. Als iemand er nog een heeft liggen hoor ik het ook graag. Heb inmiddels ook weer een aardig stapeltje onderdelen verzameld. Oa:deur rubber L+R,hoodpins,kofferbak veren,div onderstel rubbers,400(smal)voorbumper en kofferbak spoiler enz enz Gr Rene
ZOOO!!daar was ik weer. Heeft iemand ervaring met het bedrijf Hamhuis performance uit Hardenberg?? Ben opzoek naar een Snap-off / quick release naaf voor mijn ascona!! Ze hebben deze te koop van SPARCO voor een nette prijs. Als iemand er nog een heeft liggen hoor ik het ook graag. Heb inmiddels ook weer een aardig stapeltje onderdelen verzameld. Oa:deur rubber L+R,hoodpins,kofferbak veren,div onderstel rubbers,400(smal)voorbumper en kofferbak spoiler enz enz Gr Rene