Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
jaa dat zijn inderdaad de delen van de oude ascona van owidio ik weet niet wat ze gaan doen met die koets want die is weer verkocht wat ik er van heb begrepen.
Vandaag weer even bezig geweest met de ascona en hij staat weer op de wielen en natuurlijk meteen de uitbouw eraan gehangen en staat goed al zeg ik het zelf.
Nu kan de binnenkant afgebouwd worden en buitenkant klaar gemaakt worden voor de kleur.
Van de week nog leuk pakje gekregen van biesheuvel voor de ascona.
Na een lange tijd geen update hier maar wel door gegaan.
de motor is zo goed als klaar om uit de bok te gaan en in de auto te hangen alleen een toplagertje erin en koppeling deran.
Bak ligt klaar.
Brandstofleidingen liggen erin en een groot deel van de remleidingen met handrem en verdeler.
hierbij de foto´s
Van de week maar weer ff verder gaan met opbouwen en misschien motor ook inbouwen. en ook wil ik van de week beginnen met de uitbouw netjes pas te maken.
Ik zie dat je na de brandstofpomp en filter met een slangenklem overgaat van slang naar koperleiding. Is dit sterk genoeg voor de brandstofdruk? Ben wel benieuwd of dat gewoon zo kan als ik er straks zelf aan toe ben.
ik heb net als bij een remleiding er gewoon een kopje aangemaakt met remleiding apparaat dus mocht die opschuiven kan die er nooit af. en normaal is het kunstof leiding en dat gaat ook goed toch?