J JohnC Komt hier geregeld 25 apr 2010 #41 heb de ascona nog gespot was ff met de ascona aan het rijden was mooi weer voor de cabrui:agent
A asconac20let Post best veel 25 apr 2010 #42 ik wil mijn ascona b ook laten spuiten, mis bekend van dit forum, de oranje b ascona c20let. dan zou ik graag weten wat het koste ongeveer. hoelang ik hem kwijt zou zijn. graag u2u. bedankt!
ik wil mijn ascona b ook laten spuiten, mis bekend van dit forum, de oranje b ascona c20let. dan zou ik graag weten wat het koste ongeveer. hoelang ik hem kwijt zou zijn. graag u2u. bedankt!
A arno meijer Komt weleens kijken 27 apr 2010 #43 origineel gepost door JohnC heb de ascona nog gespot was ff met de ascona aan het rijden was mooi weer voor de cabrui:agent klopt john ik heb jou ook gezien :thumbup
origineel gepost door JohnC heb de ascona nog gespot was ff met de ascona aan het rijden was mooi weer voor de cabrui:agent klopt john ik heb jou ook gezien :thumbup
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 25 aug 2010 #44 deze auto staat nu te koop :cry ben toch wel benieuwd waarom je hem nu weg doet arno
A arno meijer Komt weleens kijken 26 aug 2010 #45 nou popke, dat kan ik je wel vertellen namelijk een ander project, en ik werd het zat dat de ze auto nog steeds herkende van die oplichter:fy1 en niet van mij:thumbdown daarom dus.
nou popke, dat kan ik je wel vertellen namelijk een ander project, en ik werd het zat dat de ze auto nog steeds herkende van die oplichter:fy1 en niet van mij:thumbdown daarom dus.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 26 aug 2010 #46 ik had al zo,n beetje een vermoeden :agent project je maakt me wel nieuwsgierig effe u2utje :thumbup
A arno meijer Komt weleens kijken 30 aug 2010 #47 hij is weg hij gaat nu rond toeren in weert:thumbup
C coot Post best veel 30 aug 2010 #48 zag hem te koop staan, maar buiten mijn budget maar als hij nu in Weert rijdt kom ik hem misschien nog eens tegen verkocht aan iemand van het forum? en wat wordt je nieuwe project?
zag hem te koop staan, maar buiten mijn budget maar als hij nu in Weert rijdt kom ik hem misschien nog eens tegen verkocht aan iemand van het forum? en wat wordt je nieuwe project?
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 1 sep 2010 #49 dus verkocht super man :thumbup en nu effe je nieuwe project melden of ist geen opel