M McLambo Hoort bij de inboedel 21 jan 2010 #21 Nog maar een keer :thumbup:thumbup:thumbup voor deze fijne ascona! :wors
C coot Post best veel 21 jan 2010 #22 ik zie hem net voor het eerst, vindt de ascona a een van de mooiste Opels vindt hem super in oranje........... een superkleur! en die letters maken hem helemaal af mijn complimenten :thumbup maar dan is mijn vraag idd, wat kost dit grapje als ik vragen mag?
ik zie hem net voor het eerst, vindt de ascona a een van de mooiste Opels vindt hem super in oranje........... een superkleur! en die letters maken hem helemaal af mijn complimenten :thumbup maar dan is mijn vraag idd, wat kost dit grapje als ik vragen mag?
B Bear79 Post best veel 28 jan 2010 #24 Wat waren / zijn de kosten als ik vragen mag ? Zwarte motorkap is strak. Greetz, Bear :agent
A arno meijer Komt weleens kijken 7 mrt 2010 #25 zo na een lange tijd geslapen tehebben hebben we vandaag weer buiten gespeeld zonder problemen:agent
A arno meijer Komt weleens kijken 13 mrt 2010 #30 vandaag hebben we de laaste dingen verandert en aangepast nu is hij eindelijk klaar en ben ik verlost van de kwelgeest uit ?uke.
vandaag hebben we de laaste dingen verandert en aangepast nu is hij eindelijk klaar en ben ik verlost van de kwelgeest uit ?uke.
A arno meijer Komt weleens kijken 1 apr 2010 #32 origineel gepost door Kermitkiller kwelgeest ????????? uhh denk dat ik hem al snap je mag nooit meer raden
origineel gepost door Kermitkiller kwelgeest ????????? uhh denk dat ik hem al snap je mag nooit meer raden
A arno meijer Komt weleens kijken 2 apr 2010 #34 origineel gepost door Kermitkiller ik dacht al wanneer komt ie klopt kermitkiller was wat laat, maar jij snapt het nu de rest nog dat zal een hoop leed schelen
origineel gepost door Kermitkiller ik dacht al wanneer komt ie klopt kermitkiller was wat laat, maar jij snapt het nu de rest nog dat zal een hoop leed schelen
A arno meijer Komt weleens kijken 22 apr 2010 #36 ga zondag weer met de ascona op pad kan haast niet wachten
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 24 apr 2010 #40 Had vandaag vernomen dat Arno naar Dronten gaat Kunnen we met zijn 3en naast mekaar met die ouwe a's :wors
Had vandaag vernomen dat Arno naar Dronten gaat Kunnen we met zijn 3en naast mekaar met die ouwe a's :wors