M mantaray Komt hier geregeld 5 dec 2010 #62 hier nog een foto van de binnenzijde , auto is bijna klaar om in bad te gaan voor het ontlakken
M mantaray Komt hier geregeld 5 dec 2010 #63 hier nog een foto van de binnenzijde , auto is bijna klaar om in bad te gaan voor het ontlakken
M manta1988 Post best veel 6 dec 2010 #64 toch mooi om te zien he dat ze deze ascona weer opknappen....:thumbup blijf zo doorgaan
M manta1988 Post best veel 6 dec 2010 #65 toch mooi om te zien he dat ze deze ascona weer opknappen....:thumbup blijf zo doorgaan
H H-400 Loopt hier de deur plat 7 dec 2010 #66 Een 400 is niet roestbestendiger dan zijn standaard broertje. In Afrika heb ik zelfs roestvrij staal zien roesten, de luchtvochtigheid is daar ongenadig. Maar in het midden-oosten zag ik net het tegendeel. Het droge klimaat heeft wel een groot aandeel geweest in de redding van deze 400.
Een 400 is niet roestbestendiger dan zijn standaard broertje. In Afrika heb ik zelfs roestvrij staal zien roesten, de luchtvochtigheid is daar ongenadig. Maar in het midden-oosten zag ik net het tegendeel. Het droge klimaat heeft wel een groot aandeel geweest in de redding van deze 400.
H H-400 Loopt hier de deur plat 7 dec 2010 #67 Een 400 is niet roestbestendiger dan zijn standaard broertje. In Afrika heb ik zelfs roestvrij staal zien roesten, de luchtvochtigheid is daar ongenadig. Maar in het midden-oosten zag ik net het tegendeel. Het droge klimaat heeft wel een groot aandeel geweest in de redding van deze 400.
Een 400 is niet roestbestendiger dan zijn standaard broertje. In Afrika heb ik zelfs roestvrij staal zien roesten, de luchtvochtigheid is daar ongenadig. Maar in het midden-oosten zag ik net het tegendeel. Het droge klimaat heeft wel een groot aandeel geweest in de redding van deze 400.
M Manta-aero Komt hier geregeld 9 dec 2010 #68 origineel gepost door corres is een 400 nou ook beter roestbestand of lijkt dat zo? Ze zijn toch allemaal roestbestendig :hmmz
origineel gepost door corres is een 400 nou ook beter roestbestand of lijkt dat zo? Ze zijn toch allemaal roestbestendig :hmmz
M Manta-aero Komt hier geregeld 9 dec 2010 #69 origineel gepost door corres is een 400 nou ook beter roestbestand of lijkt dat zo? Ze zijn toch allemaal roestbestendig :hmmz
origineel gepost door corres is een 400 nou ook beter roestbestand of lijkt dat zo? Ze zijn toch allemaal roestbestendig :hmmz
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 9 dec 2010 #70 Het staal is dezelfde kwalliteit, de eigenaar (eigenaren) blijkbaar niet.
H henk 400rr Hoort bij de inboedel 9 dec 2010 #71 Het staal is dezelfde kwalliteit, de eigenaar (eigenaren) blijkbaar niet.
H H-400 Loopt hier de deur plat 9 dec 2010 #72 Opel gebruikte vanaf ik denk half de jaren 80 gedeeltelijk gerecicleerd staal, en dan is de roestbestendigheid sterk achteruit gegaan. Bijvoorbeeld de Manta B1 vind je soms "harder" dan z'n jongere B2 broertje.
Opel gebruikte vanaf ik denk half de jaren 80 gedeeltelijk gerecicleerd staal, en dan is de roestbestendigheid sterk achteruit gegaan. Bijvoorbeeld de Manta B1 vind je soms "harder" dan z'n jongere B2 broertje.
H H-400 Loopt hier de deur plat 9 dec 2010 #73 Opel gebruikte vanaf ik denk half de jaren 80 gedeeltelijk gerecicleerd staal, en dan is de roestbestendigheid sterk achteruit gegaan. Bijvoorbeeld de Manta B1 vind je soms "harder" dan z'n jongere B2 broertje.
Opel gebruikte vanaf ik denk half de jaren 80 gedeeltelijk gerecicleerd staal, en dan is de roestbestendigheid sterk achteruit gegaan. Bijvoorbeeld de Manta B1 vind je soms "harder" dan z'n jongere B2 broertje.
C calike Komt hier geregeld 9 dec 2010 #74 Echt mooi dit! :wub Komt hij terug in de stijl zoals hij zich het laatst bevond, of terug iets anders ?
Echt mooi dit! :wub Komt hij terug in de stijl zoals hij zich het laatst bevond, of terug iets anders ?
C calike Komt hier geregeld 9 dec 2010 #75 Echt mooi dit! :wub Komt hij terug in de stijl zoals hij zich het laatst bevond, of terug iets anders ?
Echt mooi dit! :wub Komt hij terug in de stijl zoals hij zich het laatst bevond, of terug iets anders ?
A Ascona20E Post best veel 10 dec 2010 #76 mooi topic dit ! en super dat ie weer terug gevonden is, deze ga ik zeker volgen
A Ascona20E Post best veel 10 dec 2010 #77 mooi topic dit ! en super dat ie weer terug gevonden is, deze ga ik zeker volgen
R rabbitopc Komt hier geregeld 11 dec 2010 #78 zijn die 400 blokken nog wel eens te koop dan heb ze nog nooit te koop gezien. :hmmz zal ook wel een prijs kaartje aanhangen succes met opknappen :thumbup
zijn die 400 blokken nog wel eens te koop dan heb ze nog nooit te koop gezien. :hmmz zal ook wel een prijs kaartje aanhangen succes met opknappen :thumbup
R rabbitopc Komt hier geregeld 11 dec 2010 #79 zijn die 400 blokken nog wel eens te koop dan heb ze nog nooit te koop gezien. :hmmz zal ook wel een prijs kaartje aanhangen succes met opknappen :thumbup
zijn die 400 blokken nog wel eens te koop dan heb ze nog nooit te koop gezien. :hmmz zal ook wel een prijs kaartje aanhangen succes met opknappen :thumbup
M mantaray Komt hier geregeld 13 dec 2010 #80 auto is inmiddels in een loogbad geweest ! meer op de site : hier klikken