G GTS2.2DTI Komt hier geregeld 3 aug 2012 #2 Bijzonder is het wel maar mooi? neeeehhhh beetje te veel van het goede zo..
R remo 07 Komt hier geregeld 4 aug 2012 #3 Hmmm,wat moeten we hier nu weer s van gaan denken........niet mijn smaak....
B Ben_M Komt hier geregeld 5 aug 2012 #5 was die spiegelende lak/coating/wrapping niet verboden voor op de openbare weg?
S stevie1979 Lid 5 aug 2012 #6 @Ben_M wrote:was die spiegelende lak/coating/wrapping niet verboden voor op de openbare weg? tot nu toe geen problemen mee gehad , doordat de wagen op de motorkap en dak ,carbon wrapping is reflecteer ik niet op tegenliggers en trouwens , blanke lak is ook spiegeling
@Ben_M wrote:was die spiegelende lak/coating/wrapping niet verboden voor op de openbare weg? tot nu toe geen problemen mee gehad , doordat de wagen op de motorkap en dak ,carbon wrapping is reflecteer ik niet op tegenliggers en trouwens , blanke lak is ook spiegeling
S stevie1979 Lid 5 aug 2012 #7 @larsjeG40 wrote:heel appart is dat een wrapping? inderdaad lars , dit is car wrapping