A astra-tim Lid 21 apr 2010 #21 bedankt voor de uitleg! het is nu hellemaal duidelijk. mijn artecs hebben niet de uitsparing aan de binnenzijde. dus kan ze gewoon met centreerringen bevestigen. thanx gr tim
bedankt voor de uitleg! het is nu hellemaal duidelijk. mijn artecs hebben niet de uitsparing aan de binnenzijde. dus kan ze gewoon met centreerringen bevestigen. thanx gr tim
C chucky66 Lid 9 mei 2010 #22 toch ook nog even een vraag ik heb ook andere spacers nodig voor artec. maar weet iemand waar ik die kan bestellen? gr fred
toch ook nog even een vraag ik heb ook andere spacers nodig voor artec. maar weet iemand waar ik die kan bestellen? gr fred
B black diamond Lid 31 jul 2011 #25 Als de RH/Artec velg ook 4x100 is, moet dan ook een adapter/spoorverbreder gestoken worden? of komen ze dan tegen de remtrommel of remschijven? ben niet helemaal mee met dit soort systemen
Als de RH/Artec velg ook 4x100 is, moet dan ook een adapter/spoorverbreder gestoken worden? of komen ze dan tegen de remtrommel of remschijven? ben niet helemaal mee met dit soort systemen
J jali6164 Lid 31 dec 2015 #26 @SRLandgraaf wrote:ik heb hier 2 x 20 mm spoorverbreders liggen met langere bouten hallo heb wel interresse in de spoor verbreders als de prijs wat is kom ik ze halen woon in kerkrade mvg james
@SRLandgraaf wrote:ik heb hier 2 x 20 mm spoorverbreders liggen met langere bouten hallo heb wel interresse in de spoor verbreders als de prijs wat is kom ik ze halen woon in kerkrade mvg james
T turbosix Loopt hier de deur plat 31 dec 2015 #27 @James, Het is een bericht van bijna 6 jaar geleden. Ik denk dat ze inmiddels wel verkocht zijn.