F frank11 Lid 13 aug 2010 #1 hoi ik kan een orginele armsteun kopen van een vectra c1 2003. maar nu heb ik een vectra c2 (facelift) weet iemand of die ook passen..
hoi ik kan een orginele armsteun kopen van een vectra c1 2003. maar nu heb ik een vectra c2 (facelift) weet iemand of die ook passen..
F frank11 Lid 13 aug 2010 #3 oke bedankt het is met zo,n grote beugel aan de achterkant. met 2 roosters, maar heb nu geen roosters achter..
oke bedankt het is met zo,n grote beugel aan de achterkant. met 2 roosters, maar heb nu geen roosters achter..
O Opel4all Komt hier geregeld 13 aug 2010 #4 origineel gepost door frank11 oke bedankt het is met zo,n grote beugel aan de achterkant. met 2 roosters, maar heb nu geen roosters achter.. Hallo, Als je hem koopt heb je het wel Dat maakt ja niks uit, alleen zal er geen koude/warme lucht uit komen, maar het past wel. Groetjes, Joche
origineel gepost door frank11 oke bedankt het is met zo,n grote beugel aan de achterkant. met 2 roosters, maar heb nu geen roosters achter.. Hallo, Als je hem koopt heb je het wel Dat maakt ja niks uit, alleen zal er geen koude/warme lucht uit komen, maar het past wel. Groetjes, Joche
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 13 aug 2010 #5 Misschien kun je die roosters gebruiken om je voeten te vegen Greetz Roel met een C.