Apparte uitvoering gespot

lenn0

Post vaak
Een Guy Frequelin uitvoering! Nog nooit eerder gezien.

Kan me niet herinneren dat ik dit hier al eens eerder voorbij heb zien komen.

http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/opel-manta-version-guy-frequelin-59495704.htm

IMG_8651.jpg

Weer eens wat anders dan een gsi'tje zullen we maar zeggen. ;)

Zijn er nog meer 'zeldzame uitvoeringen' te posten? Lijkt me leuk om te zien.

B3???

@Arjen wrote:Vreemde combinatie, volgens mij koplampen uit een B1 uit `75, front van een B3 en velgen van een Berlinetta uit +/- `82. :hmmz

B3???

@Arjen wrote:Vreemde combinatie, volgens mij koplampen uit een B1 uit `75, front van een B3 en velgen van een Berlinetta uit +/- `82. :hmmz

@Ghanz wrote:@MOOK wrote:B3???

zal wel B2 moeten wezen.

:agent

tja..ik zou ook zeggen B2.. al heb ik daar al ooit een discussie over gehad, met een bekende "manta onderdelen verkoper"..

die bleef stug volhouden over de B3 :wtf

@Ghanz wrote:@MOOK wrote:B3???

zal wel B2 moeten wezen.

tja..ik zou ook zeggen B2.. al heb ik daar al ooit een discussie over gehad, met een bekende "manta onderdelen verkoper"..

die bleef stug volhouden over de B3 :wtf

Oeps.

Slecht geheugen, of destijds over het hoofd gezien. ;)

Ik kon me alleen een vergelijkbaar topic over de ascona herinneren.

Oeps.

Slecht geheugen, of destijds over het hoofd gezien. ;)

Ik kon me alleen een vergelijkbaar topic over de ascona herinneren.

@MOOK wrote:B3???

zal wel B2 moeten wezen.

@MOOK wrote:B3???

zal wel B2 moeten wezen.

Hier staan ook al het een en ander over deze en andere modellen.

viewtopic.php?f=10&t=114973&hilit=silverbird

Hier staan ook al het een en ander over deze en andere modellen.

viewtopic.php?f=10&t=114973&hilit=silverbird

Vreemde combinatie, volgens mij koplampen uit een B1 uit `75, front van een B3 en velgen van een Berlinetta uit +/- `82. :hmmz

Vreemde combinatie, volgens mij koplampen uit een B1 uit `75, front van een B3 en velgen van een Berlinetta uit +/- `82. :hmmz

Terug
Naar boven