Y Yannick20 Post best veel 8 nov 2010 #1 Hallo, Morgen om half 2 heb ik mijn apk keuring. Hopen dat het allemaal wel meevalt. Fingers crossed:wors Laat weten hoe het is gegaan! Groeten Yannick
Hallo, Morgen om half 2 heb ik mijn apk keuring. Hopen dat het allemaal wel meevalt. Fingers crossed:wors Laat weten hoe het is gegaan! Groeten Yannick
Y Yannick20 Post best veel 9 nov 2010 #3 Hallo, Net terug van garage ivm apk keuring.. Hij is afgekeurd op mijn koplampen. Daar heb ik blue laser lampjes in en daar word hij op afgekeurd. Verder was alles prima in orde!. Nieuwe lampjes erin en hij is er weer klaar voor voor een jaar haha,. Groete Yannick
Hallo, Net terug van garage ivm apk keuring.. Hij is afgekeurd op mijn koplampen. Daar heb ik blue laser lampjes in en daar word hij op afgekeurd. Verder was alles prima in orde!. Nieuwe lampjes erin en hij is er weer klaar voor voor een jaar haha,. Groete Yannick
B Bu5t3d Post best veel 9 nov 2010 #5 dan weet je dat ook weer voor volgend jaar, mooi dat ie zonder problemen verder goed gekeurd
Y Yannick20 Post best veel 9 nov 2010 #6 Hallo, Net terug van garage ivm apk keuring.. Hij is afgekeurd op mijn koplampen. Daar heb ik blue laser lampjes in en daar word hij op afgekeurd. Verder was alles prima in orde!. Nieuwe lampjes erin en hij is er weer klaar voor voor een jaar haha,. Groete Yannick
Hallo, Net terug van garage ivm apk keuring.. Hij is afgekeurd op mijn koplampen. Daar heb ik blue laser lampjes in en daar word hij op afgekeurd. Verder was alles prima in orde!. Nieuwe lampjes erin en hij is er weer klaar voor voor een jaar haha,. Groete Yannick
B Bu5t3d Post best veel 9 nov 2010 #8 dan weet je dat ook weer voor volgend jaar, mooi dat ie zonder problemen verder goed gekeurd
Y Yannick20 Post best veel 12 nov 2010 #9 ER zit geen keurmerkje op ofzoiets. Ik snap het ook niet. Maar heb ze er maar meteen weer in gezet de dag daarna. Ziet gewoon veel beter uit dat wit/blauwe licht. Gr Yannick
ER zit geen keurmerkje op ofzoiets. Ik snap het ook niet. Maar heb ze er maar meteen weer in gezet de dag daarna. Ziet gewoon veel beter uit dat wit/blauwe licht. Gr Yannick
Y Yannick20 Post best veel 12 nov 2010 #11 ER zit geen keurmerkje op ofzoiets. Ik snap het ook niet. Maar heb ze er maar meteen weer in gezet de dag daarna. Ziet gewoon veel beter uit dat wit/blauwe licht. Gr Yannick
ER zit geen keurmerkje op ofzoiets. Ik snap het ook niet. Maar heb ze er maar meteen weer in gezet de dag daarna. Ziet gewoon veel beter uit dat wit/blauwe licht. Gr Yannick