Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zou zeggen koop een hele set veren 2 voor en 2 achter vraag ze op bij www.winparts.nl en vervang de hele set .
het is aangeraden om beide veren van een as te vervangen , voor de voorveren heb je wel veer spanners nodig advies controleer of vervang je toplagers mee het zit er ??? 12 a 13 jaar in .
en het is inderdaad niet zo,n heel grote klus je hoeft de naaf en zo niet te demonteren schokkers met veren kunnen er boven losgenomen worden . voor dat je aan de gang gaat spuit de montage punten ff in met wd40 of gelijk soortig gedoe .
Maar de veer linksachter is ook gebroken, dus hij moet achter ook vervangen :jerry
Oh verrek, verkeerd gelezen. Ik dacht dat alleen de voorveren gebroken waren. In dat geval gewoon alles vervangen ja.
Ook gelijk even een toplagers van de voorveren checken. Ik heb het idee dat ze daarom vaak breken, doordat ze bij het sturen belast worden in een richting die niet daarvoor bedoeld is.
das ook mooi, Heb een Corsa-B diesel met 320 op de teller, waarvan de originele voorvieren het nog prima doen, en achter al eens gebroken is geweest, vervangen voor mooie Occasie setje voor 25 euri.
mijn historie : corsa b , voorveer L + R gebroken in tijdsbestek van 6 jaar , vectra GTS voorveer gebroken , astra G wagon achterveer gebroken ( altijd onderste winding en bij de astra vorig jaar 1 veer vervangen en de andere doet het nog steeds prima ).