Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je hebt zoveel 3D software, Tekla, allplan, dar google programma.... Vlgs mij heb ik nog een aantal 3d software paketten op mn bureau liggen. Zelf werk ik net Tekla.
Je hebt zoveel 3D software, Tekla, allplan, dar google programma.... Vlgs mij heb ik nog een aantal 3d software paketten op mn bureau liggen. Zelf werk ik net Tekla.
Ik gebruik ook sketchup, prachtig programma wat lekker simpel werkt
Hier een paar van mijn creaties online in het 3dwarehouse van sketchup.google.com:
Auto audioversterker:
Prefab elementen en dakkapel (ben timmerman, beetje oefenen ):
Een creatieve creatie van een hoorn luidspreker:
Frame van een kitebuggy:
Ideaal programma om lekker lui op de laptop te gebruiken
Ben ook aan het oefenen met autocad en hsbcad, maar dat is meer ivm mijn werk Solidworks wordt helaas in de bouw zelden gebruikt, dus wil me daar ook niet teveel in verdiepen
Ik gebruik ook sketchup, prachtig programma wat lekker simpel werkt
Hier een paar van mijn creaties online in het 3dwarehouse van sketchup.google.com:
Auto audioversterker:
Prefab elementen en dakkapel (ben timmerman, beetje oefenen ):
Een creatieve creatie van een hoorn luidspreker:
Frame van een kitebuggy:
Ideaal programma om lekker lui op de laptop te gebruiken
Ben ook aan het oefenen met autocad en hsbcad, maar dat is meer ivm mijn werk Solidworks wordt helaas in de bouw zelden gebruikt, dus wil me daar ook niet teveel in verdiepen