Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het zelfbouwen van vanalles en nogwat zoals bijv waar ik nu weer mee bezig ben.
Een bbq van een 60liter vat....
Moet ongeveer zoals deze worden...
Gewoon lekker simpel....
Kunnen we mooi op bbq'en in de tuin van t zomer king:
Begin januari kan ik gaan beginnen aan een Cinewall....Tv aan de muur, speakers van de homecinemaset in de wand verwerkt en alle apparatuur ingewerkt, draden achterlangs.
Het zelfbouwen van vanalles en nogwat zoals bijv waar ik nu weer mee bezig ben.
Een bbq van een 60liter vat....
Moet ongeveer zoals deze worden...
Gewoon lekker simpel....
Kunnen we mooi op bbq'en in de tuin van t zomer king:
Begin januari kan ik gaan beginnen aan een Cinewall....Tv aan de muur, speakers van de homecinemaset in de wand verwerkt en alle apparatuur ingewerkt, draden achterlangs.
Voor een groepsfoto's met auto's kan ik zo niets bedenken (bijv. 10 auto's ofzo), maar een locatie voor 2 a 3 auto's is nog wel te vinden.
Wanneer het niet auto gerelateerd is en een stedentrip omoet worden, dan zou ik persoonlijk kiezen voor een stad met iets meer geschiedenis Hoogeveen heeft zeker mooie plekjes, maar het is niet een touristische stad
Als we een opel groeps foto dagje doen, dan zou ik zeggen: Auto rally?
Hier even een collectie van een paar foto's van mij
Voor een groepsfoto's met auto's kan ik zo niets bedenken (bijv. 10 auto's ofzo), maar een locatie voor 2 a 3 auto's is nog wel te vinden.
Wanneer het niet auto gerelateerd is en een stedentrip omoet worden, dan zou ik persoonlijk kiezen voor een stad met iets meer geschiedenis Hoogeveen heeft zeker mooie plekjes, maar het is niet een touristische stad
Als we een opel groeps foto dagje doen, dan zou ik zeggen: Auto rally?
Hier even een collectie van een paar foto's van mij