R ReTiReD Komt weleens kijken 30 okt 2010 #21 2 kabels op meerdere stukken afgeknipt/getrokken. Lag zelfs een stuk kabel op het klepdeksel :-( Ik dacht ook aan een marter eerst... Maar `t klopt net ff niet. Gr. Dennis
2 kabels op meerdere stukken afgeknipt/getrokken. Lag zelfs een stuk kabel op het klepdeksel :-( Ik dacht ook aan een marter eerst... Maar `t klopt net ff niet. Gr. Dennis
R ReTiReD Komt weleens kijken 30 okt 2010 #22 Tja, met een beetje mazzel zou het een marter zijn. Misschien vond de dader een 6 cilinder te vervuilend, dus maar een 4 cilinder van gemaakt Naja, koper kon er gelukkig doorheen zien, en zodoende istie toch verkocht Ik miste die auto al meteen... Ging ergens heen in de Arosa van mn vrouw..... Dat was best... erg! Gr. Dennis
Tja, met een beetje mazzel zou het een marter zijn. Misschien vond de dader een 6 cilinder te vervuilend, dus maar een 4 cilinder van gemaakt Naja, koper kon er gelukkig doorheen zien, en zodoende istie toch verkocht Ik miste die auto al meteen... Ging ergens heen in de Arosa van mn vrouw..... Dat was best... erg! Gr. Dennis
T TonSR Loopt hier de deur plat 30 okt 2010 #23 dit soort uitschot moet je van de wereld af schoppen.
R ReTiReD Komt weleens kijken 30 okt 2010 #24 Nee niet de kopers Die hebben weinig van de prijs afgepraat. Gr. Dennis
A arjontje Forumbewoner 30 okt 2010 #25 origineel gepost door MonzaRon waren die kabels scherp doorgesneden ?? :hmmz dan zou het ook een marter geweest kunnen zijn, die zijn nl gek op sillicon kabels Zat ik ook al aan te denken. Neemt niet weg dat het erg klote is natuurlijk.
origineel gepost door MonzaRon waren die kabels scherp doorgesneden ?? :hmmz dan zou het ook een marter geweest kunnen zijn, die zijn nl gek op sillicon kabels Zat ik ook al aan te denken. Neemt niet weg dat het erg klote is natuurlijk.
R ReTiReD Komt weleens kijken 30 okt 2010 #26 2 kabels op meerdere stukken afgeknipt/getrokken. Lag zelfs een stuk kabel op het klepdeksel :-( Ik dacht ook aan een marter eerst... Maar `t klopt net ff niet. Gr. Dennis
2 kabels op meerdere stukken afgeknipt/getrokken. Lag zelfs een stuk kabel op het klepdeksel :-( Ik dacht ook aan een marter eerst... Maar `t klopt net ff niet. Gr. Dennis
R ReTiReD Komt weleens kijken 30 okt 2010 #27 Tja, met een beetje mazzel zou het een marter zijn. Misschien vond de dader een 6 cilinder te vervuilend, dus maar een 4 cilinder van gemaakt Naja, koper kon er gelukkig doorheen zien, en zodoende istie toch verkocht Ik miste die auto al meteen... Ging ergens heen in de Arosa van mn vrouw..... Dat was best... erg! Gr. Dennis
Tja, met een beetje mazzel zou het een marter zijn. Misschien vond de dader een 6 cilinder te vervuilend, dus maar een 4 cilinder van gemaakt Naja, koper kon er gelukkig doorheen zien, en zodoende istie toch verkocht Ik miste die auto al meteen... Ging ergens heen in de Arosa van mn vrouw..... Dat was best... erg! Gr. Dennis