Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
[rquote=1886787&tid=144183&author=Maurice89]Je lokatie : (duitsland) Staan genoeg goede calibra's voor een spotprijs... dus moet lukken????[/rquote]
Dat zou je denken
maar vele hier in de Grensstreek zijn verrot en lopen slecht. De handelaren hier zeggen dat ik richting oosten moet voor een goeie, zelfs hier zijn ze schaars
[rquote=1886787&tid=144183&author=Maurice89]Je lokatie : (duitsland) Staan genoeg goede calibra's voor een spotprijs... dus moet lukken????[/rquote]
Dat zou je denken
maar vele hier in de Grensstreek zijn verrot en lopen slecht. De handelaren hier zeggen dat ik richting oosten moet voor een goeie, zelfs hier zijn ze schaars
niks bijzonders gewoon leuk om mee te beginnen 4 maand later een 16v
maar idd verkijk je niet op sommige calibra,s zien er mooi uit van buiten maar kunnen sneaky plekjes hebben net op stukjes die je niet ziet als hij op de straat staat. op de brug zie je veel meer
niks bijzonders gewoon leuk om mee te beginnen 4 maand later een 16v
maar idd verkijk je niet op sommige calibra,s zien er mooi uit van buiten maar kunnen sneaky plekjes hebben net op stukjes die je niet ziet als hij op de straat staat. op de brug zie je veel meer
[rquote=1886818&tid=144183&author=soepkiepe]je wil drekt een 2 liter?
houd wel in de gaten dat waneer je je rijbewijs heb je dan pas leert rijden he
niet banketstaaflig bedoelt hoor, maar veel mensen denken dat waneer ze hun rijbewijs hebben ze ook direkt al kunnen rijden
succes met je rijbewijs halen iig[/rquote]
Ja ik begrijp wat je bedoeld, maar met die auto ben ik wel zuinig:angel.
en ik kan ook wel een Corsa 1.2 rijden maar komop, die vallen hier zowat onder dezelfde prijsklasse(Duitsland) aangezien er daar meer ongelukken in het jaar mee zijn dus wat dat betreft, en het gaat hier om de CC's dus 2000 is aan de vele kant.
[rquote=1886818&tid=144183&author=soepkiepe]je wil drekt een 2 liter?
houd wel in de gaten dat waneer je je rijbewijs heb je dan pas leert rijden he
niet banketstaaflig bedoelt hoor, maar veel mensen denken dat waneer ze hun rijbewijs hebben ze ook direkt al kunnen rijden
succes met je rijbewijs halen iig[/rquote]
Ja ik begrijp wat je bedoeld, maar met die auto ben ik wel zuinig:angel.
en ik kan ook wel een Corsa 1.2 rijden maar komop, die vallen hier zowat onder dezelfde prijsklasse(Duitsland) aangezien er daar meer ongelukken in het jaar mee zijn dus wat dat betreft, en het gaat hier om de CC's dus 2000 is aan de vele kant.