[rquote=1917130&tid=146603&author=*Jurgen*]ik heb het ook ooit eens gehad, nieuwe radio deed het niet, van alles geprobeerd en uiteindelijk de oude radio maar weer ingebouwd, die bleek het ook niet meer te doen. Bleek dus een zekering in het zekeringkastje kaput te zijn.
[/rquote]
DIT!
Ik ben vandaag dus begonnen door de radiozekering te checken, deze was gebroken, naar de praxis gereden om een zekering te halen, nieuwe zekering erin, en hij deed 't.
Toen inbouwen, toen hij eenmaal helemaal erin zat deed hij 't weer niet.. Naar de mediamarkt gegaan met een andere auto, om de radio terug te brengen, daar deed hij het gewoon dus het lag volgens de verkoper aan de draadjes die uit mn auto komen.
Toen naar huis gegaan om nog een keer te kijken, deed het niet, toen weer naar de praxis (dit keer wel met mn eigen auto) Kwam ik erachter dat de boordcomputer het niet deed, zekering gecheckt op het parkeerterrein van de praxis, bleek geknapt, radio had ik in de auto liggen, zekering vervangen, radio aangesloten, en voila, doet t perfect..
Wat een gedonder voor een radio'tje aansluiten, maar het is eindelijk gelukt!
Bedankt voor alle hulp en tips die ik hier gekregen heb!!