Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@turbootje wrote:maar daar staat niks over in . vandaar ook de vraag :angel
Bij m'n 103BT staat het er wel gewoon in. Lijkt me maf als ze dat er uit gehaald hebben bij het nieuwere broertje.
Anyway, "F" knop 5 seconden ingedrukt houden, naar het menu "Illumination" scrollen, "enter" drukken en dan aan je volumeknop draaien om de kleursetting te kiezen.
Dan weer "enter" drukken en weer 5 seconden "F" ingedrukt houden.
@turbootje wrote:maar daar staat niks over in . vandaar ook de vraag :angel
Bij m'n 103BT staat het er wel gewoon in. Lijkt me maf als ze dat er uit gehaald hebben bij het nieuwere broertje.
Anyway, "F" knop 5 seconden ingedrukt houden, naar het menu "Illumination" scrollen, "enter" drukken en dan aan je volumeknop draaien om de kleursetting te kiezen.
Dan weer "enter" drukken en weer 5 seconden "F" ingedrukt houden.
knop rechts onder de draaiknop indrukken (ik dacht de enter knop) en dan naar illumination scrollen en enter. en dan even proberen welke van de kleur is.
heb vandaag ook die radio aangeschaft maar vind m nu al super. :thumb
knop rechts onder de draaiknop indrukken (ik dacht de enter knop) en dan naar illumination scrollen en enter. en dan even proberen welke van de kleur is.
heb vandaag ook die radio aangeschaft maar vind m nu al super. :thumb