K kaneelschep Hoort bij de inboedel 11 jan 2010 #1 Wauw.. ik weet niet meer hoe ik er kwam, maar zoveel geweldige en vreselijke digidashes had ik bij elkaar nog niet gezien.. Mis ik overigens meteen die van de golf2 en nieuw type gsi met rond RPM boogje. Linkje!!
Wauw.. ik weet niet meer hoe ik er kwam, maar zoveel geweldige en vreselijke digidashes had ik bij elkaar nog niet gezien.. Mis ik overigens meteen die van de golf2 en nieuw type gsi met rond RPM boogje. Linkje!!
V voederbiet Loopt hier de deur plat 11 jan 2010 #2 ik mis de belangrijkste die van K.I.T.T TURBO BOOST!!!:jerry
H HardcoreHell Loopt hier de deur plat 12 jan 2010 #5 De golf en Kadett champion digi's zitten er gewoon tussen. Mis wel die van de Senator
M MantasticB1 Komt hier geregeld 12 jan 2010 #6 pff veel schroot design tussen... maarruh waar haalt de snelheidsmeter zijn signaal vandaan bij dat gsi digidash in de manta?:hmmz
pff veel schroot design tussen... maarruh waar haalt de snelheidsmeter zijn signaal vandaan bij dat gsi digidash in de manta?:hmmz
B Bart Hoedemaker Loopt hier de deur plat 12 jan 2010 #10 " Sicco , haha ik moest echt lachen toen ik hem 1ste keer zag, droog man, heel droog....... :wors
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 12 jan 2010 #11 @Sicco. Die vond ik ook echt GENIAAL!! En dat sony er ook aan meegewerkt heeft. Wat een design!! En inderdaad.. ik zie die vd golf nu ook.
@Sicco. Die vond ik ook echt GENIAAL!! En dat sony er ook aan meegewerkt heeft. Wat een design!! En inderdaad.. ik zie die vd golf nu ook.
K kadetter Komt weleens kijken 12 jan 2010 #12 eerste digidash die ik zag was van een Chevrolet Corvette (c4).... was toen wel heel vet
wim-v6 Forumbewoner 12 jan 2010 #13 origineel gepost door stellema De foto waar Vectra 2000 bij staat klopt ook niet :fy1 Klopt, dat is die van de Senator / Omega-A Willem
origineel gepost door stellema De foto waar Vectra 2000 bij staat klopt ook niet :fy1 Klopt, dat is die van de Senator / Omega-A Willem
S Sicco Post best veel 12 jan 2010 #15 origineel gepost door kaneelschep @Sicco. Die vond ik ook echt GENIAAL!! En dat sony er ook aan meegewerkt heeft. Wat een design!! En inderdaad.. ik zie die vd golf nu ook. Ja en niet 288,nee 888 geweldig:wors
origineel gepost door kaneelschep @Sicco. Die vond ik ook echt GENIAAL!! En dat sony er ook aan meegewerkt heeft. Wat een design!! En inderdaad.. ik zie die vd golf nu ook. Ja en niet 288,nee 888 geweldig:wors
C custom Loopt hier de deur plat 23 jan 2010 #16 Wat dan weer wel cool is, is het feit dat bij kadett gsi, mijn digidash uit mijn oude corsa A 20seh is gebruikt wat een eer Deze dus, auto en dashboard bestaan overigens niet meer..
Wat dan weer wel cool is, is het feit dat bij kadett gsi, mijn digidash uit mijn oude corsa A 20seh is gebruikt wat een eer Deze dus, auto en dashboard bestaan overigens niet meer..