Alfred's hobby topic (Update 29 april 2015)

DSC00058_zps7a3d8c65.jpg

DSC00061_zps700cb661.jpg

DSC00064_zps1ac96de8.jpg

DSC00065_zpsb64fa404.jpg

DSC00067_zps4da304d2.jpg

DSC00068_zps904b7493.jpg

Ja dat zijn gave bandjes, passen er perfect bij. Goeie tip. :thumb De originele velgjes worden op termijn gestraald en gepoedercoat samen met alle ondersteldelen, dan wordt de bodem ook opnieuw getectyleerd. Maar dat gebeurt dus pas op een later moment. Heb nog een setje GT velgen liggen met nieuwe Michelins waar hij de eerste zomer op gaat rijden, en zodra het onderstel en de velgen klaar zijn, komt hij weer op z'n originele slofjes te staan.

AUB,heb ze dr zelf ook onder en zijn werkelijk fijne bandjes,zijn nog maar in een paar maten te krijgen.

Ik meen dat ze ergens rond 1985 geintroduceerd werden.

poedercoaten heb ik ook laten doen,ziet er zo uit.

GroteFoto-KYADGOBE.jpg

dan alleen nog even de zwarte oliedop vervangen door een metalen (liefst met het gele stickertje met oliegradaties er nog op) en forumlid saluma even lief aankijken of ie een deel 3 met jouw kenteken wil maken voor achter de voorruit.

en eigenlijk moet er dan ook weer een NL sticker op.

GroteFoto-OVY4NBZZ.jpg

GroteFoto-QSHSHPIS.jpg

:thumb

ik ben jaloers!!! doet me denken aan m'n vorige corsa TR. :wub ook een rode die ik niet had moeten weg doen :cry

Hij 's klaar, vandaag de eerste kilometers erop gezet en het rijdt weer fantastisch. Alles mooi klaar gekregen in 7 weken.

Binnenkort eerst ff uilijnen en een grijze sticker laten maken voor op de kofferdeksel zodat de nieuwe emblemen erop kunnen.

Dan ff wachten tot het weer verbeterd, dan maak ik ff wat foto's.

Terug
Naar boven