@NielZ18XE, Bedankt voor de informatie. Heb gister avond mijn bestelling van de magneetkoppeling geannuleerd. Krijg het geld ook retour. Ben nu aan het kijken of ik een nieuwe goedkope airco compressor ga halen of een 2de hands. Mijn condensor is nog in perfecte staat. Die heb ik 2jaar geleden vervangen omdat die toen kapot was linksvoor bekend euvel van de Astra G / Zafira A condensor. Heb gister avond natuurlijk voor de rest alles bekeken en zag er allemaal goed uit vooral de condensor.
Systeem laten spoelen heb ik zelf nog nooit laten doen. 14 dagen geleden heb ik een onderhoudsbeurt van mijn airco laten doen daar heeft de airco onderhoud apparaat van alles gedaan zat er +/- 45 minuten aan. Maar zag zo ver ik weet alleen maar vloeistof leeghalen, reinigen, 15 minuten vacuüm test, opnieuw vullen. compressor olie toevoegen.
Dat zou dus betekenen als ik mijn airco werkend wil krijgen dat ik een nieuwe compressor moet hebben was logies is. Maar wat moet ik allemaal nog meer doen
om het goed te doen. Want anders ga ik het echt niet doen. De kosten worden dan voor mij veel te duur. Alleen al opnieuw vullen kost gemiddeld €50 namelijk.
Ik ben morgen nog van plan om de airco poelie los te halen om te kijken of echt alles vast is gelopen. Of heeft dat geen enkele zin om dit te doen. Betekend het
gewoon omdat de poelie vast zit de airco compressor kapot is.
Bedankt alvast voor de informatie.