Ik heb echt geen idee waar dit verhaal naar toe gaat .
een goede Tip wil je plezier van de Astra hebben en houden zoek hulp !!!!!
maar let op .
een goede Airco Boer lees de huis aan huis folders of kranten is ,, bij ons zijn de Airco mensen al weer daar met de aan biedingen.
of zoek een vak garage niet de Vod (vriendelijke opel dealer )
ik zou daar het systeem is laten controleren ,,let op nog niet vullen ,, laten afpersen of vacuumeren dan weet je of het systeem lekt .
dan zal de goede Airco boer wel roepen wat er aan de hand is.en een kosten plaatje maken.
met deze gegevens pas gaan vragen hier hoe of wat ook wij kunnen niet ruiken wat er lekt of niet werkt????zelf doen als ik zo de reactie,s lees zeg ik heel hard blijf er af !!!!!!!
bougie,s !! onder de afdek plaat zitten in de oude x16xel de kabels en de bougie doppen simpel als wat .doppie lostrekken zonder geweld en daar is de BOUGIE.
de type 2 x16xel heeft een module er boven hangen zo uit het hoofd 5 tork boutjes los draaien stekkertje los nemen en voor zichtig de hele module om hoog halen ,,,en kijk is wat daar onder zit .....
JUIST 4 BOUGIE,S .
nogmaals zoek iemand die je helpt of wat weg wijs maakt straks heet het als het allemaal mis gaat een klote auto te zijn.
lees jan 0405 reactie,s die is een aantal uren bij wim v6 geweest en met zijn auto ben ik een ochtend met hem bezig geweest en nu komen er wat meer gerichte vragen i.p.v losse vlodders die kan nog wal raken .
niet iedereen heeft het gevoel van de monteur in de vingers maar wat leren inzien kan iedereen, en dan daar naar handelen .
nog even over het ???gezeik wat voor een auto of type,, je heb 10 tallen type,s en motor uitvoeringen en de meeste zijn niet gelijk aan elkaar,en je wilt een zo duidelijk mogenlijk antwoord dat krijg je met de juitse gegevens .
Bert