S SDK1992 Komt weleens kijken 1 apr 2013 #1 Mijn airco moet opnieuw gevult worden Zijn er mensen die een beetje goed adresje (niet al te duur) in omgeving Zaanstad kennen?
Mijn airco moet opnieuw gevult worden Zijn er mensen die een beetje goed adresje (niet al te duur) in omgeving Zaanstad kennen?
V Vannos Hoort bij de inboedel 1 apr 2013 #2 @SDK1992 wrote:Mijn airco moet opnieuw gevult worden Zijn er mensen die een beetje goed adresje (niet al te duur) in omgeving Zaanstad kennen? om je een prijs indicatie te geven , je bent meestal tussen de 50 en 100 euro kwijt.
@SDK1992 wrote:Mijn airco moet opnieuw gevult worden Zijn er mensen die een beetje goed adresje (niet al te duur) in omgeving Zaanstad kennen? om je een prijs indicatie te geven , je bent meestal tussen de 50 en 100 euro kwijt.
F Fearless Forumbewoner 1 apr 2013 #3 75 euro gemiddeld. Of er moet een lek in het systeem zitten, dan wordt het zoeken en repareren/vervangen.
75 euro gemiddeld. Of er moet een lek in het systeem zitten, dan wordt het zoeken en repareren/vervangen.