K kleingert Lid 29 mrt 2012 #1 Beste Opels, Voor mijn vrouw wil ik graag een Opel Agila kopen. Weet iemand wat van de nieuwste modellen, welke zijn goed en/of minder? Gr. Gert
Beste Opels, Voor mijn vrouw wil ik graag een Opel Agila kopen. Weet iemand wat van de nieuwste modellen, welke zijn goed en/of minder? Gr. Gert
wim-v6 Forumbewoner 1 apr 2012 #2 Zin niet echt slechte of goede modellen.. Ik wet er een, dat is een 1.2 automaat, Fijn karretje, maar zeker niet de zuinigste.. (1 op 15) Willem
Zin niet echt slechte of goede modellen.. Ik wet er een, dat is een 1.2 automaat, Fijn karretje, maar zeker niet de zuinigste.. (1 op 15) Willem
wim-v6 Forumbewoner 1 apr 2012 #3 Zin niet echt slechte of goede modellen.. Ik wet er een, dat is een 1.2 automaat, Fijn karretje, maar zeker niet de zuinigste.. (1 op 15) Willem
Zin niet echt slechte of goede modellen.. Ik wet er een, dat is een 1.2 automaat, Fijn karretje, maar zeker niet de zuinigste.. (1 op 15) Willem
K kleingert Lid 3 apr 2012 #4 Hoi Willem, Nee dat is zeker niet zuinig. In iedergeval bedankt! Gr. Gert
K kleingert Lid 3 apr 2012 #5 Hoi Willem, Nee dat is zeker niet zuinig. In iedergeval bedankt! Gr. Gert