opelmantagek
Post best veel
Het uitbreken van je raam heeft niet zoveel temaken met afstellen,
Onder aan de raam hoort een dacht ik een rubber of een metalen verdikking te zitten die in de gelijder zit als je gaan helemaal dicht is, deze willen er nog wel eens afgaan.
Dus kijk even of er niks los ligt onder in je deur.
Onder aan de raam hoort een dacht ik een rubber of een metalen verdikking te zitten die in de gelijder zit als je gaan helemaal dicht is, deze willen er nog wel eens afgaan.
Dus kijk even of er niks los ligt onder in je deur.