T Torchy Lid 27 jul 2011 #1 kan er mij iemand de afmetingen geven van de einddemper van irmscher ? daarmee bedoel ik de hoogte en de breedte van de rechthoeken en de plaats ertussen .
kan er mij iemand de afmetingen geven van de einddemper van irmscher ? daarmee bedoel ik de hoogte en de breedte van de rechthoeken en de plaats ertussen .
T Torchy Lid 3 aug 2011 #2 sorry was even op reis ja klopt de rechthoeken vanop een c2 excuses hier even een pic
T Torchy Lid 3 aug 2011 #3 sorry was even op reis ja klopt de rechthoeken vanop een c2 excuses hier even een pic
S sjouke Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #4 welke demper bedoel je precies ... Irmscher heeft er nogal een aantal verschillende gemaakt dus fototje van welk model je bedoelt is een grote hulp
welke demper bedoel je precies ... Irmscher heeft er nogal een aantal verschillende gemaakt dus fototje van welk model je bedoelt is een grote hulp
S sjouke Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #5 welke demper bedoel je precies ... Irmscher heeft er nogal een aantal verschillende gemaakt dus fototje van welk model je bedoelt is een grote hulp
welke demper bedoel je precies ... Irmscher heeft er nogal een aantal verschillende gemaakt dus fototje van welk model je bedoelt is een grote hulp
S speaker Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #6 hij bedoeld waarschijnlijk de rechthoekige. Niet vierkant!!
S speaker Hoort bij de inboedel 29 jul 2011 #7 hij bedoeld waarschijnlijk de rechthoekige. Niet vierkant!!