Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat bij ons gedaan wordt en goed helpt is de motor goed warm rijden, en dan bedoel ik warm rijden en dan een kilometer of 2 volgas rijden in de 2e of 3e versnelling tegen toerenbegrenzer aan ( niet doen waar de klant bij is die wordt dan erg ziek ). succes
wat ik meestal probeer als ie zn CO stationair niet haalt, dan laat ik m valse lucht zuigen door een slangetje op het inlaatspruitstuk los te halen. Meer dan de helft van de auto's haalt t dan wel
wat ik meestal probeer als ie zn CO stationair niet haalt, dan laat ik m valse lucht zuigen door een slangetje op het inlaatspruitstuk los te halen. Meer dan de helft van de auto's haalt t dan wel
[rquote=1882253&tid=143648&author=noci]Wat bij ons gedaan wordt en goed helpt is de motor goed warm rijden, en dan bedoel ik warm rijden en dan een kilometer of 2 volgas rijden in de 2e of 3e versnelling tegen toerenbegrenzer aan ( niet doen waar de klant bij is die wordt dan erg ziek ). succes [/rquote]
Laat de motor nooit lang in de begrenzer hangen, dat gaat koppakking kosten.
[rquote=1882253&tid=143648&author=noci]Wat bij ons gedaan wordt en goed helpt is de motor goed warm rijden, en dan bedoel ik warm rijden en dan een kilometer of 2 volgas rijden in de 2e of 3e versnelling tegen toerenbegrenzer aan ( niet doen waar de klant bij is die wordt dan erg ziek ). succes [/rquote]
Laat de motor nooit lang in de begrenzer hangen, dat gaat koppakking kosten.