johanhummer9
Loopt hier de deur plat
hallo waarschijnlijk een hele makkelijke vraag voor de betere computerkenner:
hoe kan ik een afbeelding bijvoorbeeld van google ofzo of die op me pc staat, in een topic en post zetten?
alvast bedankt
gr johan
hoe kan ik een afbeelding bijvoorbeeld van google ofzo of die op me pc staat, in een topic en post zetten?
alvast bedankt
gr johan