Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
vorig jaar na de schade in gronegau, heb ik besloten hem grondig aan te pakken, nu ben ik al zover :hmmz ,kun jij wel ong. nagaan hoe lang dit nog gaat duren.
afgelopen en komende weken heb ik ook andere bezigheden, en ik doe alles alleen dussssssss........
Dat "probleem" lost zich wel op zodra de rally in gang gezet is en soms wisselt 't nog vlak voor aanvang, wij hadden vorig jaar ook een ander nr dan het uiteindelijke startnr. we zien wel.
Wanneer wel, valt en staat met de tijd per dag/week/maand die je erin steekt, naast geld wat je per dag/week/maand erin kan/wil steken.
In de regel doe ik ook alles alleen en met sommige ben ik een jaar tot 2 jaar flink bezig, en momenteel heb ik een uitscchieter die na 6 jaar nog steeds niet verder is dan een kale koets met assen.
vorig jaar na de schade in gronegau, heb ik besloten hem grondig aan te pakken, nu ben ik al zover :hmmz ,kun jij wel ong. nagaan hoe lang dit nog gaat duren.
afgelopen en komende weken heb ik ook andere bezigheden, en ik doe alles alleen dussssssss........
Wanneer wel, valt en staat met de tijd per dag/week/maand die je erin steekt, naast geld wat je per dag/week/maand erin kan/wil steken.
In de regel doe ik ook alles alleen en met sommige ben ik een jaar tot 2 jaar flink bezig, en momenteel heb ik een uitscchieter die na 6 jaar nog steeds niet verder is dan een kale koets met assen.
Gisteren was de rally, we hebben een leuk weekend gehad, alles ging voor ons vrij goed, een paar foutjes en de tijdkaarten invullen ging niet vlekkeloos, aandachtspuntje voor de volgende keer.
De gehele dag lagen we tussen plaats 33-39 uiteindelijk incl. straftijd geëindigd op de 45e plaats algemeen.
Ik zeg: volgend jaar weer, was weer leuk en gezellig :thumbup
Beelden van ons en Bas Dikken / Rico Nekkers;
" onclick="window.open(this.href);return false; op 2:45
" onclick="window.open(this.href);return false; op 6:29
" onclick="window.open(this.href);return false; op 5:57
Gisteren was de rally, we hebben een leuk weekend gehad, alles ging voor ons vrij goed, een paar foutjes en de tijdkaarten invullen ging niet vlekkeloos, aandachtspuntje voor de volgende keer.
De gehele dag lagen we tussen plaats 33-39 uiteindelijk incl. straftijd geëindigd op de 45e plaats algemeen.
Ik zeg: volgend jaar weer, was weer leuk en gezellig :thumbup
Beelden van ons en Bas Dikken / Rico Nekkers;
" onclick="window.open(this.href);return false; op 2:45
" onclick="window.open(this.href);return false; op 6:29
" onclick="window.open(this.href);return false; op 5:57