K kendirven Post best veel 7 apr 2012 #1 ik heb de achteruirijtsensor voor in de vernellings bak van men kadett c 1200s iemand een idee waar deze juist zit mss met foto fzo alvast bedankt
ik heb de achteruirijtsensor voor in de vernellings bak van men kadett c 1200s iemand een idee waar deze juist zit mss met foto fzo alvast bedankt
O opelgteetje Post best veel 7 apr 2012 #2 als ik het me goed herinner zit ie bij mij achter op de bak onder de aandrijfas
O opelgteetje Post best veel 7 apr 2012 #3 als ik het me goed herinner zit ie bij mij achter op de bak onder de aandrijfas
L lukelaaf Komt weleens kijken 7 apr 2012 #4 hoort daar niet een kabeltje naar toe te lopen? dan zou die makkelijk te vinden moeten zijn. of is dat juist het probleem dat het kabeltje los zit?
hoort daar niet een kabeltje naar toe te lopen? dan zou die makkelijk te vinden moeten zijn. of is dat juist het probleem dat het kabeltje los zit?
L lukelaaf Komt weleens kijken 7 apr 2012 #5 hoort daar niet een kabeltje naar toe te lopen? dan zou die makkelijk te vinden moeten zijn. of is dat juist het probleem dat het kabeltje los zit?
hoort daar niet een kabeltje naar toe te lopen? dan zou die makkelijk te vinden moeten zijn. of is dat juist het probleem dat het kabeltje los zit?