[rquote=1887973&tid=144247&author=CAlberts]
@Edwin
Ja, ik kan de fader wel instellen, maar dan lijkt het wel alsof het geluid van de tweeters voor wordt weggedraaid, naar alleen de onderste speakers in de voordeuren.
Ik hoor wel geluid, ik wilde namelijk in eerste instantie kijken hoe ik het eea kon plaatsen, toen ik er tot mijn verbazing achter kwam dat er al speakers zaten! Alleen het geluid is zeer zacht.
Ik heb trouwens een CDR2005
@Jurgen
Ik weet niet zeker of ik er twee of vier achter heb, ik heb alleen linksachter geconstateerd dat onderin een speaker zit. Of er ook een tweeter achter het roostertje zit weet ik niet.
Verder ben ik ook goed te spreken over de kwaliteit van de voorspeakers!:thumbup[/rquote]
Dan mis je waarschijnlijk de tweeters achter. Die kun je makkelijk zelf plaatsen. ff op ebay zoeken, zie ze wel eens voor bij komen. Ik vind het wel aannemelijk dat je voor van achter weinig uit de onderste hoort. Is voornamelijk laag en midden bereik en staan uiteraard even hard als voor waar je idd de tweeters veel beter hoort. Ik heb tweeters achter en dat is echt een wereld van verschil.
Wat voor een vec heb je? gts/sedan of station. Hoop een station....Niet omdat die mooier is hahahaha:angel Maar omdat je daar dan niet het deurpaneel hoeft uit te bouwen om ze te vervangen. Dat moet wel bij de gts/sedan....
Safe driving Jurgen