S Spacejam Hoort bij de inboedel 13 jan 2011 #1 Het valt me op dat bij mij de achterruit verwarming niet altijd werkt, het lampje gaat aan maar na een seconde of 10 alweer uit. Meestal werkt het wel gewoon goed. Het gaat om een astra h met climate control.
Het valt me op dat bij mij de achterruit verwarming niet altijd werkt, het lampje gaat aan maar na een seconde of 10 alweer uit. Meestal werkt het wel gewoon goed. Het gaat om een astra h met climate control.
wim-v6 Forumbewoner 14 jan 2011 #4 laat eens de boel resetten of opnieuw programmeren. wil wel eens helpen. heb ook al gelezen hier dat het wel eens wil liggen aan een slecht accu. Willem
laat eens de boel resetten of opnieuw programmeren. wil wel eens helpen. heb ook al gelezen hier dat het wel eens wil liggen aan een slecht accu. Willem
wim-v6 Forumbewoner 14 jan 2011 #5 laat eens de boel resetten of opnieuw programmeren. wil wel eens helpen. heb ook al gelezen hier dat het wel eens wil liggen aan een slecht accu. Willem
laat eens de boel resetten of opnieuw programmeren. wil wel eens helpen. heb ook al gelezen hier dat het wel eens wil liggen aan een slecht accu. Willem