ceessie astra
Lid
hallo,
ik ben Cees de Jager,ik ben 18 jaar en ik heb een opel astra f cabrio 1995
nu is mijn vraag mijn achterramen gaan niet open via de bestuurders deur
de ledjes branden ook niet wat kan het probleem zijn
groeten Cees
ik ben Cees de Jager,ik ben 18 jaar en ik heb een opel astra f cabrio 1995
nu is mijn vraag mijn achterramen gaan niet open via de bestuurders deur
de ledjes branden ook niet wat kan het probleem zijn
groeten Cees