achterramen werken niet via de bestuurders deur

hallo,

ik ben Cees de Jager,ik ben 18 jaar en ik heb een opel astra f cabrio 1995

nu is mijn vraag mijn achterramen gaan niet open via de bestuurders deur

de ledjes branden ook niet wat kan het probleem zijn

groeten Cees
 
Heb je de knoppen al doorgemeten? Werken ze wel via de portieren zelf? Heeft het slot schuifje nog invloed op de werking?
 
Terug
Naar boven