I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 8 apr 2012 #22 Zou zoiets ook met limo tintfilm mogelijk zijn of krijg je dan problemen met sommige krommingen?
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 8 apr 2012 #23 Zou zoiets ook met limo tintfilm mogelijk zijn of krijg je dan problemen met sommige krommingen?
S soepkiepe Forumbewoner 8 apr 2012 #24 heb ik ook al aangedacht, maar bij mij is de "bocht" te groot denk ik, misschien is het bij te werken met een fohn of zo. een calibra heeft niet zo scherpe hoek toch? die zin zo goed als helemaal vlak toch? met apk ook wel makkelijk, trek je er zo weer af
heb ik ook al aangedacht, maar bij mij is de "bocht" te groot denk ik, misschien is het bij te werken met een fohn of zo. een calibra heeft niet zo scherpe hoek toch? die zin zo goed als helemaal vlak toch? met apk ook wel makkelijk, trek je er zo weer af
S soepkiepe Forumbewoner 8 apr 2012 #26 heb ik ook al aangedacht, maar bij mij is de "bocht" te groot denk ik, misschien is het bij te werken met een fohn of zo. een calibra heeft niet zo scherpe hoek toch? die zin zo goed als helemaal vlak toch? met apk ook wel makkelijk, trek je er zo weer af
heb ik ook al aangedacht, maar bij mij is de "bocht" te groot denk ik, misschien is het bij te werken met een fohn of zo. een calibra heeft niet zo scherpe hoek toch? die zin zo goed als helemaal vlak toch? met apk ook wel makkelijk, trek je er zo weer af
S soepkiepe Forumbewoner 11 apr 2012 #28 heb nog folie in de garage liggen binnenkort maar eens ff proberen eerst ff druk met andere dingen.
S soepkiepe Forumbewoner 11 apr 2012 #30 heb nog folie in de garage liggen binnenkort maar eens ff proberen eerst ff druk met andere dingen.
S soepkiepe Forumbewoner 15 mei 2012 #33 folie geprobeerd, geen succes haha komen teveel bochten en vouwen in.
S soepkiepe Forumbewoner 15 mei 2012 #36 folie geprobeerd, geen succes haha komen teveel bochten en vouwen in.
S soepkiepe Forumbewoner 27 sep 2012 #38 word lastig, astra is al bijna een half jaar niet meer in mijn bezit :jerry panty paste ook niet, trok er gaten in
word lastig, astra is al bijna een half jaar niet meer in mijn bezit :jerry panty paste ook niet, trok er gaten in
S soepkiepe Forumbewoner 27 sep 2012 #39 word lastig, astra is al bijna een half jaar niet meer in mijn bezit :jerry panty paste ook niet, trok er gaten in
word lastig, astra is al bijna een half jaar niet meer in mijn bezit :jerry panty paste ook niet, trok er gaten in