S soepkiepe Forumbewoner 12 mrt 2012 #1 ik wil graag ff weten hoe het staat. ff 1x de lampen ongeveer zo donker al de tussen plaat. en 1x de lampen en de tussen plaat zo zwart als het zwarte van de bumper. hoop dat het lukt met deze foto's, heb geen beteren nu. kijk maar ff welke foto het makkelijkst is :angel
ik wil graag ff weten hoe het staat. ff 1x de lampen ongeveer zo donker al de tussen plaat. en 1x de lampen en de tussen plaat zo zwart als het zwarte van de bumper. hoop dat het lukt met deze foto's, heb geen beteren nu. kijk maar ff welke foto het makkelijkst is :angel
O Oenatje Hoort bij de inboedel 13 mrt 2012 #2 er zit zeker verschil in een gsi en een gewone f. tis maar een idee
O Oenatje Hoort bij de inboedel 13 mrt 2012 #3 er zit zeker verschil in een gsi en een gewone f. tis maar een idee
S soepkiepe Forumbewoner 13 mrt 2012 #4 leuk dat je mee denkt, maar denk wel dat er tussen mijn auto en die auto wat verschil zit. met sommige dingen maakt 5 deurs geen verschil, maar ook sommige dingen weer wel. wil daarom graag ff 1 van mijn eigen auto toch bedankt
leuk dat je mee denkt, maar denk wel dat er tussen mijn auto en die auto wat verschil zit. met sommige dingen maakt 5 deurs geen verschil, maar ook sommige dingen weer wel. wil daarom graag ff 1 van mijn eigen auto toch bedankt
S soepkiepe Forumbewoner 13 mrt 2012 #5 leuk dat je mee denkt, maar denk wel dat er tussen mijn auto en die auto wat verschil zit. met sommige dingen maakt 5 deurs geen verschil, maar ook sommige dingen weer wel. wil daarom graag ff 1 van mijn eigen auto toch bedankt
leuk dat je mee denkt, maar denk wel dat er tussen mijn auto en die auto wat verschil zit. met sommige dingen maakt 5 deurs geen verschil, maar ook sommige dingen weer wel. wil daarom graag ff 1 van mijn eigen auto toch bedankt
S soepkiepe Forumbewoner 13 mrt 2012 #8 niemand ff zin om te doen? ben wel nieuwschierig namelijk haha :jerry
S soepkiepe Forumbewoner 13 mrt 2012 #9 niemand ff zin om te doen? ben wel nieuwschierig namelijk haha :jerry
D Darkspy Post best veel 12 mrt 2012 #10 denk dat dat wel mooi zou staan :thumb Mooie auto trouwens :kewlpics het is en blijft wel jouwn auto , en jouwn smaak ! Jij moet het mooi vinden :thumb
denk dat dat wel mooi zou staan :thumb Mooie auto trouwens :kewlpics het is en blijft wel jouwn auto , en jouwn smaak ! Jij moet het mooi vinden :thumb
D Darkspy Post best veel 12 mrt 2012 #11 denk dat dat wel mooi zou staan :thumb Mooie auto trouwens :kewlpics het is en blijft wel jouwn auto , en jouwn smaak ! Jij moet het mooi vinden :thumb
denk dat dat wel mooi zou staan :thumb Mooie auto trouwens :kewlpics het is en blijft wel jouwn auto , en jouwn smaak ! Jij moet het mooi vinden :thumb
S soepkiepe Forumbewoner 18 mrt 2012 #16 super dank je wel. gaat ff in de pot van to do denk ik zo haha, lijkt wel mooi!!
S soepkiepe Forumbewoner 18 mrt 2012 #17 super dank je wel. gaat ff in de pot van to do denk ik zo haha, lijkt wel mooi!!