R robbin Lid 13 aug 2009 #1 weet iemand of ik ergens de accu plaat nieuw kan kopen van een kadett d zoek er 1 voor mijn kadett gr robbin
weet iemand of ik ergens de accu plaat nieuw kan kopen van een kadett d zoek er 1 voor mijn kadett gr robbin
B brobbel1 Loopt hier de deur plat 14 aug 2009 #3 meten is weten. zou toch nog wel bij een autmaterialenzaak te koop zijn.
A Arjen Komt hier geregeld 14 aug 2009 #4 Nee, is helaas niet leverbaar. Eentje uit een sloper halen!
G GlennGSI Hoort bij de inboedel 14 aug 2009 #5 ik had nog een harde staan... is heel toevallig net vandaag weggegaan helaas ! anders had ik em wel opkunnen sturen
ik had nog een harde staan... is heel toevallig net vandaag weggegaan helaas ! anders had ik em wel opkunnen sturen
J Jeff 2 Komt weleens kijken 16 aug 2009 #6 Miss bij M&M Dronten... Die heeft ook veel Opel spul in de voorraad. Groeten Jeff
F Flpke Komt hier geregeld 20 aug 2009 #7 Ja gewoon eff checken op de sloop ofzo.. Miss heb je geluk.. Bij ons hoef ik dat in ieder geval niet te proberen. Was laatst bij een sloop en vroeg of ze dit en dat hadden, Zegt die kerel; Van die oude rommel hebben we niks meer.. Allemaal weg gegaan.. :fy1
Ja gewoon eff checken op de sloop ofzo.. Miss heb je geluk.. Bij ons hoef ik dat in ieder geval niet te proberen. Was laatst bij een sloop en vroeg of ze dit en dat hadden, Zegt die kerel; Van die oude rommel hebben we niks meer.. Allemaal weg gegaan.. :fy1