J jeroen88 Post best veel 22 dec 2011 #1 forum leden. weet iemand wat een abs sensor kost? mijn abs sensor rechts-achter geeft steeds een fout melding. kan ik alleen een losse sensor kopen?,of word het een complete kabelboom? misschien iemand ook een bestel code? astra g opc type 1 uit 2000 gr jeroen king:
forum leden. weet iemand wat een abs sensor kost? mijn abs sensor rechts-achter geeft steeds een fout melding. kan ik alleen een losse sensor kopen?,of word het een complete kabelboom? misschien iemand ook een bestel code? astra g opc type 1 uit 2000 gr jeroen king:
J jeroen88 Post best veel 23 dec 2011 #3 ok dat word dus even zoeken maar als ik dus het wiellager doe vervangen zit daar tevens ook me abs sensor bij? ik dacht dat het het los zat,me abs sensor.
ok dat word dus even zoeken maar als ik dus het wiellager doe vervangen zit daar tevens ook me abs sensor bij? ik dacht dat het het los zat,me abs sensor.
G GSI Racer Hoort bij de inboedel 22 dec 2011 #4 Dat wordt een duur grapje. Astra's hebben wiellager, naaf en ABS in 1 geheel. kost voor een Astra F ongeveer 250 euro. zal voor een G ook op die prijs liggen, als het niet meer is... :vertag op Ebay staan vaker wel goedkopere op. Maar of de kwaliteit goed is durf ik niet te zeggen...
Dat wordt een duur grapje. Astra's hebben wiellager, naaf en ABS in 1 geheel. kost voor een Astra F ongeveer 250 euro. zal voor een G ook op die prijs liggen, als het niet meer is... :vertag op Ebay staan vaker wel goedkopere op. Maar of de kwaliteit goed is durf ik niet te zeggen...
H Haasje17 Forumbewoner 22 dec 2011 #5 Gewoon even nieuw wiellager halen, van een normale astra g zonder opc label. Kost die ongeveer 100 euro.
Gewoon even nieuw wiellager halen, van een normale astra g zonder opc label. Kost die ongeveer 100 euro.