W willem45 Lid 9 nov 2010 #1 Hallo leden , wie kan mij helpen aan ABS ringen voor wielen van een frontera B uit 2000 ????
S speaker Hoort bij de inboedel 9 nov 2010 #2 :hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz euhm.... zit je hier dan niet verkeerd in het VECTRA gedeelte ??? :hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz euhm.... zit je hier dan niet verkeerd in het VECTRA gedeelte ??? :hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
S speaker Hoort bij de inboedel 9 nov 2010 #3 :hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz euhm.... zit je hier dan niet verkeerd in het VECTRA gedeelte ??? :hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz euhm.... zit je hier dan niet verkeerd in het VECTRA gedeelte ??? :hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz:hmmz
W willem45 Lid 9 nov 2010 #4 ja dat weet ik maar een opel is een opel mischien weet iemand het ?? ps ik heb ook een vectra 2.5 v6 dus dan mag het wel
ja dat weet ik maar een opel is een opel mischien weet iemand het ?? ps ik heb ook een vectra 2.5 v6 dus dan mag het wel
W willem45 Lid 9 nov 2010 #5 ja dat weet ik maar een opel is een opel mischien weet iemand het ?? ps ik heb ook een vectra 2.5 v6 dus dan mag het wel
ja dat weet ik maar een opel is een opel mischien weet iemand het ?? ps ik heb ook een vectra 2.5 v6 dus dan mag het wel
D drempelvrees Komt hier geregeld 9 nov 2010 #6 Misschien toch handiger om bij het frontera topic te vragen.....waarschijnlijk meer kans
D drempelvrees Komt hier geregeld 9 nov 2010 #7 Misschien toch handiger om bij het frontera topic te vragen.....waarschijnlijk meer kans
S sw_reijnders Forumbewoner 9 nov 2010 #8 klopt, een opel is een opel, maar een Frontera is een Isuzu. Zit bar weinig opel aan kijk eens op ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl etc.
klopt, een opel is een opel, maar een Frontera is een Isuzu. Zit bar weinig opel aan kijk eens op ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl etc.
S sw_reijnders Forumbewoner 9 nov 2010 #9 klopt, een opel is een opel, maar een Frontera is een Isuzu. Zit bar weinig opel aan kijk eens op ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl etc.
klopt, een opel is een opel, maar een Frontera is een Isuzu. Zit bar weinig opel aan kijk eens op ebay, marktplaats, onderdelenlijn.nl etc.
W willem45 Lid 14 nov 2010 #10 inderdaat dit demontage bedrijf heeft veel onderdelen van een frontera ga maandag even bellen bedankt
inderdaat dit demontage bedrijf heeft veel onderdelen van een frontera ga maandag even bellen bedankt
W willem45 Lid 14 nov 2010 #11 inderdaat dit demontage bedrijf heeft veel onderdelen van een frontera ga maandag even bellen bedankt
inderdaat dit demontage bedrijf heeft veel onderdelen van een frontera ga maandag even bellen bedankt