D desiree30 Komt weleens kijken 11 nov 2012 #2 hey leuk,ik kan ook es helpen hahahaha.... motorkap openen, en kijken of je een klein zwart kastje ziet met ABS erop :jerry :jerry
hey leuk,ik kan ook es helpen hahahaha.... motorkap openen, en kijken of je een klein zwart kastje ziet met ABS erop :jerry :jerry
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 11 nov 2012 #4 Kijk door je wielen door en kijk of er een ABS sensor en zo een gekartelde ring op de aandrijfas steekt
Kijk door je wielen door en kijk of er een ABS sensor en zo een gekartelde ring op de aandrijfas steekt
J Juhroen Post best veel 11 nov 2012 #5 Er hoort ook een abs lampje te gaan branden als je je contact aan zet. En anders een keer hard remmen met nat weer merk je het snel zat
Er hoort ook een abs lampje te gaan branden als je je contact aan zet. En anders een keer hard remmen met nat weer merk je het snel zat
T thereaper Komt hier geregeld 11 nov 2012 #6 Net wat juhroen zegt Dan weet je meteen of hij werkt.. :jerry
M midnight black Hoort bij de inboedel 11 nov 2012 #7 ABS zit verstopt onder de rechthoekige zwarte relaiskast, deze zit links langs de langwerpige zwarte zekeringkast nabij de hoofdremcilinder. De relaiskast zit bij ABS modellen op de ABS unit geschroefd, als je geen ABS hebt dan zit de relaiskast op een metalen steun geklikt.
ABS zit verstopt onder de rechthoekige zwarte relaiskast, deze zit links langs de langwerpige zwarte zekeringkast nabij de hoofdremcilinder. De relaiskast zit bij ABS modellen op de ABS unit geschroefd, als je geen ABS hebt dan zit de relaiskast op een metalen steun geklikt.
A Astra_DLS Loopt hier de deur plat 11 nov 2012 #8 Gewoon hard de rem intrappen, als ie slipt niet, als je rempedaal gaat trillen wel
D Dolby Hoort bij de inboedel 12 nov 2012 #9 Welke uitvoering heb je. Want zo ver ik weet hebben alle astra G ABS. Maar als je de auto op contract zet zou inderdaad het abs lampje aan moeten gaan, en na enkele seconden weer uit net zoals de airbags.
Welke uitvoering heb je. Want zo ver ik weet hebben alle astra G ABS. Maar als je de auto op contract zet zou inderdaad het abs lampje aan moeten gaan, en na enkele seconden weer uit net zoals de airbags.
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 12 nov 2012 #10 Wat lees voer in een ander topic over ABS in de Astra G, waar uit ondermeer blijkt dat niet alle G's ABS hebben. viewtopic.php?f=5&t=170066
Wat lees voer in een ander topic over ABS in de Astra G, waar uit ondermeer blijkt dat niet alle G's ABS hebben. viewtopic.php?f=5&t=170066
O opel-mark Hoort bij de inboedel 12 nov 2012 #11 Klopt niet alle astra G modellen hebben ABS. probeer het gewoon uit op een groot grasveld, je merkt het vanzelf als er abs opzit. Mark www.AstraTuningClub.nl
Klopt niet alle astra G modellen hebben ABS. probeer het gewoon uit op een groot grasveld, je merkt het vanzelf als er abs opzit. Mark www.AstraTuningClub.nl