T tommy_077 Komt weleens kijken 9 okt 2013 #1 temperatuur schakelaar in de radiateur. Ik heb 3 draaiden -bruin -bruin met witte streep -bruin met gele streep Hoe moeten deze aangesloten zijn?
temperatuur schakelaar in de radiateur. Ik heb 3 draaiden -bruin -bruin met witte streep -bruin met gele streep Hoe moeten deze aangesloten zijn?
T tommy_077 Komt weleens kijken 9 okt 2013 #2 Was ik vergeten te melden het is een Opel Astra diesel 1700TD van het bj 1997
S SlayrNeo Komt weleens kijken 9 okt 2013 #3 Is het een Astra G, zoja welke motortype zit erin? Ik heb een volledige handleiding met stroomschema van de G.
Is het een Astra G, zoja welke motortype zit erin? Ik heb een volledige handleiding met stroomschema van de G.
T tommy_077 Komt weleens kijken 9 okt 2013 #4 @SlayrNeo wrote:Is het een Astra G, zoja welke motortype zit erin? Ik heb een volledige handleiding met stroomschema van de G. het is Opel motor 1700cc diesel het is een Astra F maar misschien is schema hetzelfde
@SlayrNeo wrote:Is het een Astra G, zoja welke motortype zit erin? Ik heb een volledige handleiding met stroomschema van de G. het is Opel motor 1700cc diesel het is een Astra F maar misschien is schema hetzelfde