<p style="text-align: center;">Hallo beste liefhebbers en kenners.</p>
Ik heb een probleem van mijn Insignia uit 2015 met een 1.6 Turbo, Benzine waar ik absoluut gek van wordt.
De situatie:
Als ik verlengde afstanden met mijn auto op de snelweg rij, zonder te remmen vaak een minimale afstand van 20km
Hoor ik een hoge frequentie piep / aanlopend geluid aan de linker voorzijde van de auto.
Deze verdwijnt heel kort als ik rem, of als ik de auto heen en weer slinger.
( Op een veilige manier uiteraard )
Maar kort hierna keert het geluid terug.
Zelf geprobeerde oplossingen:
De dealer heeft mijn remmen nagekeken. remblokken, remschijven vervangen, remklauwen laten nakijken, niks gevonden alles schijnt inorde te zijn en konden ze me niet verder helpen
De piep blijft echter aanhouden.
Vervolgens heb ik uit een tip van een vriend mijn linker wiellagers en multiriem laten vervangen.
Dit mocht echter ook niet baten, de piep blijft aanhouden.
Ondertussen ben ik teneinde raad.
Ik hoop dat jullie mij hierbij zouden kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Tevens heb ik op mijn Insignia andere velgen gemonteerd.
Deze velgen hebben een maat van 8J x 19Inch met een ET van 36. en een bandmaat van 245/40
Ik heb een probleem van mijn Insignia uit 2015 met een 1.6 Turbo, Benzine waar ik absoluut gek van wordt.
De situatie:
Als ik verlengde afstanden met mijn auto op de snelweg rij, zonder te remmen vaak een minimale afstand van 20km
Hoor ik een hoge frequentie piep / aanlopend geluid aan de linker voorzijde van de auto.
Deze verdwijnt heel kort als ik rem, of als ik de auto heen en weer slinger.
( Op een veilige manier uiteraard )
Maar kort hierna keert het geluid terug.
Zelf geprobeerde oplossingen:
De dealer heeft mijn remmen nagekeken. remblokken, remschijven vervangen, remklauwen laten nakijken, niks gevonden alles schijnt inorde te zijn en konden ze me niet verder helpen
De piep blijft echter aanhouden.
Vervolgens heb ik uit een tip van een vriend mijn linker wiellagers en multiriem laten vervangen.
Dit mocht echter ook niet baten, de piep blijft aanhouden.
Ondertussen ben ik teneinde raad.
Ik hoop dat jullie mij hierbij zouden kunnen helpen.
Alvast bedankt.
Tevens heb ik op mijn Insignia andere velgen gemonteerd.
Deze velgen hebben een maat van 8J x 19Inch met een ET van 36. en een bandmaat van 245/40