R rex Komt weleens kijken 24 jul 2010 #1 hallo. ik heb een vraagje. waar moet ik opletten als ik een manta ( b) wil aan gaan schaffen ?? bijv roest / welke motor wel of niet ( aankoop tips ) alvast bedankt mark
hallo. ik heb een vraagje. waar moet ik opletten als ik een manta ( b) wil aan gaan schaffen ?? bijv roest / welke motor wel of niet ( aankoop tips ) alvast bedankt mark
E eddepet007 Hoort bij de inboedel 24 jul 2010 #2 even zoeken is al vaak gevraagt maar bij deze dorpels ,wielranden chasis balken accu bak veerschotels achteras tja cih hebben meestal weinig problemen
even zoeken is al vaak gevraagt maar bij deze dorpels ,wielranden chasis balken accu bak veerschotels achteras tja cih hebben meestal weinig problemen
F foxenterprice Komt weleens kijken 24 jul 2010 #3 en bij t vaatje van de ruitenwisservloeistof, en de kriksteunen. t motortje... ach meestal een cih das prima spul maar ook daar willen de lagerschalen wel uit
en bij t vaatje van de ruitenwisservloeistof, en de kriksteunen. t motortje... ach meestal een cih das prima spul maar ook daar willen de lagerschalen wel uit
S Stender Hoort bij de inboedel 24 jul 2010 #4 Kijk ook eens rond de ramen (onder de rubbers) en onder de vloer. Veel succes
J jomanta Komt weleens kijken 25 jul 2010 #6 Koop je een goedkope manta, dan koop je zo goed als zeker roest met een auto er om heen (of je moet geluk hebben natuurlijk) :angel Kijk maar eens in het restauratie gedeelte, dan zie je vanzelf wel wat voor een elende sommige hebben gekocht uke En wat de motor betreft, .... het is maar wat je voorkeur is natuurlijk. Ik zelf rij met een 2.0-16v maar geef de voorkeur aan de bijna probleemloze cih motor. En wees verstandig .... neem iemand mee, want je kijkt gauw over de narigheid heen. succes
Koop je een goedkope manta, dan koop je zo goed als zeker roest met een auto er om heen (of je moet geluk hebben natuurlijk) :angel Kijk maar eens in het restauratie gedeelte, dan zie je vanzelf wel wat voor een elende sommige hebben gekocht uke En wat de motor betreft, .... het is maar wat je voorkeur is natuurlijk. Ik zelf rij met een 2.0-16v maar geef de voorkeur aan de bijna probleemloze cih motor. En wees verstandig .... neem iemand mee, want je kijkt gauw over de narigheid heen. succes
R rex Komt weleens kijken 25 jul 2010 #7 oke, alvast bedankt dit zijn dingen waar ik wat aan heb :thumbup vr gr mark