origineel gepost door OPCdriverDat verschilt per persoon , die "ster" grijpt directer aan met haast geen slip wat filerijden
wat meer techniek vereist voor de mindere goden (hoewel ik mij daar niet direct toe wil rekenen)
deed ik het meestal als volgt ; laat wat meer ruimte tussen je voorganger en trap je koppeling altijd
volledig in en volledig los (voet er ook vanaf) , je hebt van die "broeders" die nou eenmaal de koppeling flink laten slippen en het voetje er zowat op laten rusten onder het rijden en dit gaat bij dit soort niet zo goed , hij grijpt directer aan vrijwel zonder slip.
Het gaat dus wel als je een beetje handigheid bent , maar het is net als met schakelen
sommige leren het , sommige niet.
Waar het mij om gaat is dat straks de Z20LEH motor zo'n 500pk gaat leveren. Het setje wat ik bedoelde in m'n eerste post is goed voor 500nm+ maar ja als ik straks 500pk heb wat mag ik dan verwachten toch wel zo'n 600/650nm denk ik???
De wagen blijft uiteraard ook voor straat gebruik maar wil geen gedoe straks met een ontoereikende koppeling. Dus is Sachs bij voorbaat al de beste of zijn er ook nog alternatieve merken die ook een hoge NM grens hebben???
Zijn er nog mensen die met een ster koppeling rond rijden?
Gr,
Steven