D doztas Lid 25 mei 2012 #1 Mijn aanjager doet het niet meer, in geen v/d standen. Nu denk ik dat de aanjager motor het heeft begeven, nu heb ik een paar gevonden maar ik heb zelf Airco verschilt dat met 1 die geen Airco heeft ? Hoor graag. Alvast bedankt. Bedankt. Dennis
Mijn aanjager doet het niet meer, in geen v/d standen. Nu denk ik dat de aanjager motor het heeft begeven, nu heb ik een paar gevonden maar ik heb zelf Airco verschilt dat met 1 die geen Airco heeft ? Hoor graag. Alvast bedankt. Bedankt. Dennis
J jeroenk Hoort bij de inboedel 25 mei 2012 #3 @johanhummer9 wrote:is je weerstand niet kapot? Als de kachelweerstand kapot is doet de aanjager het alleen nog in zn hoogste stand...
@johanhummer9 wrote:is je weerstand niet kapot? Als de kachelweerstand kapot is doet de aanjager het alleen nog in zn hoogste stand...
D doztas Lid 28 mei 2012 #5 Ik heb hem eruit laten halen en ze hebben hem schoon gemaakt nu doet ie het gewoon weer ! Kijken hoe lang het meegaat nieuwe kost eur 140,-
Ik heb hem eruit laten halen en ze hebben hem schoon gemaakt nu doet ie het gewoon weer ! Kijken hoe lang het meegaat nieuwe kost eur 140,-