B brobbel1 Loopt hier de deur plat 28 okt 2010 #21 ik ga proberen hem te maken. ik denk dat het solderen wordt. alleen ff kijken of ik het kan. lassen valt al af. want daar ben ik ook geen ster in. en het moet wel dicht zijn. als er weer een andere tank onder komt zou het de 4e zijn.
ik ga proberen hem te maken. ik denk dat het solderen wordt. alleen ff kijken of ik het kan. lassen valt al af. want daar ben ik ook geen ster in. en het moet wel dicht zijn. als er weer een andere tank onder komt zou het de 4e zijn.
M mantallica Loopt hier de deur plat 28 okt 2010 #22 het wordt wel steeds moeilijker om een nette tank te vinden zonder gaten.... maar dat solderen gaat je vast wel lukken:thumbup
het wordt wel steeds moeilijker om een nette tank te vinden zonder gaten.... maar dat solderen gaat je vast wel lukken:thumbup
M mantallica Loopt hier de deur plat 28 okt 2010 #23 het wordt wel steeds moeilijker om een nette tank te vinden zonder gaten.... maar dat solderen gaat je vast wel lukken:thumbup
het wordt wel steeds moeilijker om een nette tank te vinden zonder gaten.... maar dat solderen gaat je vast wel lukken:thumbup
F Flep Lid 29 okt 2010 #30 Al verkocht babyblue...vandaar Auto rijdt er wel om daar niet van ,alleen niet te snel door lange doordraaiers.:thumbup
Al verkocht babyblue...vandaar Auto rijdt er wel om daar niet van ,alleen niet te snel door lange doordraaiers.:thumbup
F Flep Lid 29 okt 2010 #31 Al verkocht babyblue...vandaar Auto rijdt er wel om daar niet van ,alleen niet te snel door lange doordraaiers.:thumbup
Al verkocht babyblue...vandaar Auto rijdt er wel om daar niet van ,alleen niet te snel door lange doordraaiers.:thumbup
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 30 okt 2010 #32 Ja Flep je was net te laat. Er was een beller voor je.
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 30 okt 2010 #33 Ja Flep je was net te laat. Er was een beller voor je.
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 30 okt 2010 #34 Ja Flep je was net te laat. Er was een beller voor je. Kan anders nog wel van die Tanks maken, breng maar langs :thumbup
Ja Flep je was net te laat. Er was een beller voor je. Kan anders nog wel van die Tanks maken, breng maar langs :thumbup
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 30 okt 2010 #35 Ja Flep je was net te laat. Er was een beller voor je. Kan anders nog wel van die Tanks maken, breng maar langs :thumbup
Ja Flep je was net te laat. Er was een beller voor je. Kan anders nog wel van die Tanks maken, breng maar langs :thumbup
M Manta 24V Loopt hier de deur plat 31 okt 2010 #40 Tank vandaag verkocht/meegenomen naar de beurs. Heb nog een aantal tanks liggen misschien eens aanpassen aangezien er nogal animo voor is. Lassen is best te doen hoor aan een tank. (pas wel op en alle gaten los, lees antwoord louwe 16V)
Tank vandaag verkocht/meegenomen naar de beurs. Heb nog een aantal tanks liggen misschien eens aanpassen aangezien er nogal animo voor is. Lassen is best te doen hoor aan een tank. (pas wel op en alle gaten los, lees antwoord louwe 16V)